NETREBNICIA
ARGUMENT ELECTORAL
România
se confruntă în zilele acestea cu cea
mai murdară tentativă de aliere a unui important segment al societăţii, netrebnicii,
într-o operaţie de a fi transformaţi în complici al poftei antisociale a
grupului încăput la putere, în coautori al
operaţiei de anihilarea puterilor din stat, instituite prin constituţie,
parlamentară, executivă şi judecătorească, în
scopul punerii pe picioare a unei dictaturi ce le-ar îngădui să spolieze, în siguranţă şi
după bun plac naţiunea, respectiv să
instituţionalizeze dictatura hoţilor în dauna blajinilor. Ne vom prefaţa
suma de argumente prin care ne vom susţine tezele puse în discuţie cu
constatarea că datorită crimelor politice înseriate de după preluarea puterii
în 2012, cum sunt: lovitura de stat; suspendarea primului demnitar al naţiunii prin mituirea unei mari
părţi al membrilor parlamentului, prin seria de documente nedemocratice puse în
circulaţie pentru atingerea scopului
propus, întru reuşita demolării statului
de drept, prin continuarea loviturii de stat în decembrie 2013 (Marţea Neagră)
printr-un pachet legislativ care să anihileze pe de o parte instituţiile
abilitate pentru luptă împotriva
corupţiei, DNA şi ANI, prin marea „slobozenie” a hoţilor patriei,
primari consilieri, preşedinţi de consilii judeţene să fure după voie şi în
deplină siguranţă, a se înţelege înlăturarea incompatibilităţilor şi a punerii
în circulaţie a actelor de întărire a puterii baronilor locali, puterea a
suferit o într-atât de mare uzură încât succesul într-un nou exerciţiu
electoral a devenit discutabil. Conştienţi de acest risc au intrat, clandestin,
în campania electorală prin imense danii guvernamentale. Au luat seama de
existenţa unei extrem de largi pături de aventurieri financiari pe care şi-au propus să-i
folosească. La subiect:
CREDITAREA FINANCIARĂ
Se realizează prin
contracte economice intervenite între, instituţiile de creditare, respectiv
băncile şi beneficiarii persoane juridice şi fizice. Prin acestea băncile
acordă credite condiţionate de restituirea în rate dinainte stabilite şi
achitarea dobânzilor bancare specificate în contract. Beneficiarul creditării
se obligă să restituie sumele împrumutate şi dobânzile stabilite în condiţiile
unui scadenţar ce face parte din contract. După semnarea contractului se
eliberează capitalul şi se urmăreşte bifarea termenelor din scadenţar.
Beneficiar al contractării poate fi orice persoană juridică sau fizică, ce la
data semnării are în vedere: la ce anume va folosi creditul, la împrejurarea că
sub aspre sancţiuni contractuale, ipotecă , gaj etc. va trebui să restituie
împrumutul. Şi separat să aibă credinţa temeinică că va avea posibilităţi de
restituire, respectiv fie din modestele venituri băneşti pe care le realiza la
data contractării (salariu; pensie; dividende la societăţile comerciale în care
este acţionar sau are investite părţi sociale), să aibă în vedere investirea
capitalului împrumutat, iar investiţia să fie aducătoare de beneficii, din care
o parte să fie utilizată la susţinerea investiţiei, o altă parte, în funcţie de
interes să fie reinvestită iar o parte să fie cea care să susţină restituirea,
fie în parte, fie integral ratele şi dobânzile capitalului împrumutat. Cei ce
nu au realizat o astfel de analiză a posibilităţilor, lor, economice, cei care
au epuizat capitalul împrumutat în consum agrementual, fără vreun plasament
economic aducător de fructe, cei care nu şi-au raportat veniturile de la data
împrumutului şi post împrumut la obligaţia restituirii, în mod corect, nu vor
putea face faţă restituirii obligaţiilor financiare asumate în raport cu
scadenţarul, vor ajunge în situaţia de a nu putea face faţă obligaţiilor contractuale,
vor deveni debitori rău platnici şi se vor înscrie în tagma aventurierilor, în
situaţia că deşi au făcut un calcul de restituire , nu au luat în serios toate
ipotezele şi anumite riscuri post contractuale. Cei insă care vor opera
împrumuturi fără a-şi fi făcut nici măcar o sumară analiză privind restituirea
, sau mai grav cei care au contractat cu gândul că se vor pierde printre
ceilalţi debitori şi au ridicat capitalul în condiţiile în care ştiau dinainte
că nu vor putea restitui şi vor mântui capitalul împrumutat într-o veselie sunt
cei ce se vor înscrie în tagma netrebnicilor.
Acestor două categorii le este întinsă
CAPCANA USL-listă
Sunt milionul de
subiecţi pe seama cărora USL-ul şi-a făcut mcabrul calcul. Sunt suma
debitorilor ce observând că două-trei-patru luni la rând, de dinaintea
exerciţiilor electorale, plătesc doar jumătate din ratele din scadenţar, şi
cărora li s-a dat asigurarea că după doi ani vor fi uşuraţi de obligaţiile
fiscale publice datorate cu jumătatea de rată pe care n-au plătit-o în primii
doi ani prin bunăvoinţa guvernării, iar aceşti bani îi vor putea utiliza la
plata jumătăţilor de rate de care au beneficiat în anii de graţie usl-istă, îşi
vor da votul guvernării atât de îndurătoare faţă de ei, iar USL-ul va ieşi datorită
acestor voturi din prăpastia în care a lunecat prin crime împotriva statului de
drept în anii guvernării şi evident şi le va continua.
Sunt
milionul de ademeniţi care nu au nici un fel de garanţie că în cei doi ani în
care ar trebui ca jumătăţile de rate din primii doi ani să le fie suportate de
stat prin facilităţi fiscale corespunzătoare, guvernul promitent ar putea să nu
mai fie la putere. Iar dacă nu va mai fi la putere, că vedeţi Domniile Voastre,
Cititorii, prim-miniştrii mai ajung şi la închisori, că şeful actualului guvern
este încărcat de fapte penale ce ar putea fi puse cu uşurinţă în lucru. Că guvernul actual după lovitura de stat şi
criminalele suspendări ale preşedintelui este alcătuit din cei mai mulţi
puşcăriabili., şi atunci unde le sunt garanţii?
Sunt cei care nu reflectă la gaura
imensă ce se va face în buget când celor un milion de votanţi cumpăraţi în
2014, va trebui să fie acoperită de undeva, iar modalitatea de acoperire va fi
una asemănătoare cu cei 7 eurocenţi ce vor fi introduşi în preţul carburanţilor de la 1 aprilie
curent, suprataxare operată pentru acoperirea nevoilor electorale.
Sunt cei ce nu observă că la vârful USL,
numiţii copreşedinţi se porcălesc între ei
iar o ţară întreagă vorbeşte de ruperea acestei morbide alianţe şi că
destrămarea acesteia ar duce la înlăturarea, poate şi de pe arena politică a
celor ce le-au promis marea cu sarea.
Sunt cei ce au contractat cu băncile,
iar statul nefiind parte contractuală nu poate să le impună rescadenţarea
contractelor cu cei un milion de terţi. Băncile agenţi economici privaţi s-ar
putea să nu cedeze la şarlatania electorală ce se pune la cale pe riscul lor de
agenţi economici finanţatori.
Ei nu trebuie să uite că facilitatea
înjumătăţirii operează doar pe capital şi nu pe dobândă, iar aceasta din urmă
se va recalcula aferent anilor de
rescadenţare şi va creşte în mod corespunzător, dar pe riscul şi buzunarul
beneficiarului contractului, devenit prin înşelăciune agent electoral al USL.
*
Potrivit presei punerea în discuţie
publică a posibilităţi înjumătăţirii ratelor pe o durată de doi ani, şi
operarea unei reduceri de până la 200 lei din datoriile fiscale ale
acestora în următorii ani ca o
facilitate pentru plata jumătăţilor amânate la plată, a creat un efect invers
în economie. O seamă din beneficiarii de
credite bancare cu plata ratelor la zi au început să nu mai plătească, că de…
„vin vremuri bune” şi de ce să nu profite şi ei.
5 februarie 2014-
Tiberiu Vanca
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .