"Neformularea unei poziţii a Consiliului Suprem de Apărare a Ţării (CSAT) în cazul contractului de privatizare a CFR Marfă se va finaliza prin blocarea privatizării, afirmă Guvernul. În plus, lipsa unei poziţii a CSAT va duce la instituirea unui management privat şi restructurarea companiei"
Odată cu repetarea, într-o altă variațiune, a "poveştii de succes" de la Oltchim, Victor Ponta este conştient că preţul politic pe care îl va plăti acum cu CFR Marfă va fi mult mai mare.
Impactul insolvenţei Oltchim era într-o regiune monoindustrială (Râmnicu Vâlcea şi vecinătăţile). Impactul electoral era localizat la un judeţ, plus deficitul de imagine, plus reverberaţiile temporale, generate de concedierea treptată a salariaţilor, pentru ca şocul intrării în insolvenţă a Oltchim să fie atenuat.
De data aceasta, discutăm despre una dintre cele mai bine organizate caste funcţionăreşti şi muncitoreşti din România: feroviarii. Ceferiştii au printre ultimele sindicate puternice din ţară, foarte bine organizate şi coezive. Aria de difuzare a ceferiştilor este naţională, nu locală. Impactul restructurării CFR Marfă va fi mult mai mare... citeşte tot aici
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .