marți, 30 iulie 2013

Gânduri de seară..................


                                          Un cer pentru doi


De-aş afla că te-am pierdut,
Marea am să o ascult,
Să îmi spună ce-am greşit
Să îmi spună de-am greşit, cândva…

De-aş vedea că ai plecat,
Valuri mari aş invoca,
Să îmi poarte amintirea ta,
Ore-n şir să te privesc,
 Când adormi eu mă trezesc.




Şi nu vreau ochii să-i închid,
Iar depărtarea s-o cuprind,
Nici în somnul meu, nu vreau ca să te uit.
Şi nu vreau ochii să-i închid,
Cu lacrimi obrazul tău ating,
Să nu uit o clipă din iubirea ta.

Şi de-ar fi ca să te pierd,
Eu atunci am să te chem,
Un cer senin aş vrea să fim,
Fără nori va fi mereu!

De-aş afla că te-am pierdut,
Marea am să o ascult,
Să-mi aducă amintirea ta! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More