vineri, 1 februarie 2013

MA APUCA "DUREREA DE CAP" ! Liviu Dragnea, ministrul PSD in guvernul Ponta,s-a simtit vizat...POZITIV in raportul MCV al Comisiei Europene. !!

MA APUCA..."DUREREA DE CAP" ! Liviu Dragnea, ministrul PSD in guvernul Ponta, s-a simtit vizat...POZITIV in raportul MCV al Comisiei Europene !!!

 La aceasta concluzie LOGICA am ajuns avand in vedere declaratia sa: "Nu m-am simţit vizat NEGATIV de raportul MCV" ( !!! )

In alta ordine de idei Dragnea a declarat ca FRAUDA pe care a "orchestrat-o" la referendumul din vara trecuta pentru demiterea presedintelui NU reprezinta...CORUPTIE (!!!) [ in raportul MCV s-a afirmat ca in guvernul Ponta exista 2 ministrii cercetati pentru coruptie].

Nu, zau !

Dar CE inseamna a-ti indemna sublaternii pe linie ierarhica si politica sa "motiveze" si sa "mobilizeze" , adica sa...CORUPA (!!!) o parte din alegatori, oferindu-le bani si alte "avantaje", pentru ca acestia sa voteze cum DOREA USL-UL !? Conform dnei. Laura Stefan - expert anti-coruptie, ceea ce a facut Dragnea la referendum reprezinta "infractiuni asimilate coruptiei" !

"Corifeii" talibani ai USL au asceasta "abilitate" ilogica, supra-naturala, de sorginte psihiatrica, de a face din adevar, minciuna, din alb, negru...Un fel de "alba-neagra!...


A BON ENTENDEUR, SALUT ! CINE ARE URECHI DE AUZIT, SA AUDA !!!!

DESTEAPTA-TE, ROMANE !!!

DESTEAPTA-TE, ROMANIA !!!

===================================================================
Dragnea: Nu m-am simţit vizat negativ de raportul MCV

    de Liviu Dadacus - Mediafax

Ministrul pentru Dezvoltare Regională şi Administraţie Locală, Liviu Dragnea, a declarat, joi, că nu s-a simţit vizat în sens negativ de Raportul MCV, el arătând că problemele sale în justiţie sunt legate de referendum şi nu se încadrează, în consecinţă, în categoria corupţiei.

"Nu m-am simţit vizat negativ de Raportul MCV. Eu nu am văzut în raport numele meu. Eu am văzut pe nişte site-uri despre care nu ştiu dacă sunt parte din MCV sau parte din Comisia Europeană", a spus Dragnea.

El a arătat că problemele pe care le are sunt cunoscute şi legate de referendum.

"Din câte ştiu eu, referendumul nu are o legătură cu corupţia. Dacă eu am o problemă cu MCV, ceea ce nu cred, înseamnă că sunt câteva milioane de români care avem aceeaşi problemă, am fost la referendum şi am votat într-un anume fel", a spus Dragnea.


http://www.mediafax.ro/politic/dragnea-nu-m-am-simtit-vizat-negativ-de-raportul-mcv-10536175

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More