miercuri, 6 februarie 2013

SECUII ŞI ROMÂNIA.. dar şi DEZINFORMAREA. COMUNISTA


SECUII ŞI ROMÂNIA.. dar şi DEZINFORMAREA. COMUNISTA

Hai să vedem cum stăm ce se întâmplă secuii cuceresc România ? Ungurii împart tara da ce să mai zic în primul rând am să vă spun că sunt cetăţean roman de naţionalitate maghiară şi şi mai şi mama mea este născută şi crescută în secuime... deci sunt pe jumătate secui., ei da dar sunt un simplu cetăţean nu sunt politician şi nu strig în gura mare că sunt marele patriot ca şi politicienii zilelor noastre care striga în gura mare ca ei sunt mai marii patrioţi care salvează ţară. Domnilor eu ca cetăţean nu vreau că Ungaria să preia regiuni din România, eu că o parte din mine secui nu vreau ca să zisul ŢINUT SECUIESC să fie autonom teritorial, ei da tradiţiile da tradiţiile şi cultura trebuie păstrate. Nu pot să îmi reneg sângele dar în acelaşi timp ştiu că trăiesc în România, muncesc în România şi m-am săturat ca POLITICIENII să folosească acest subiect pentru aşi ascunde GRAVĂ INCOMPETENŢĂ ÎN A GESTIONA PROBLEMELE ŢĂRII ŞI MAI RĂU DECÂT ATÂT M-AM SĂTURAT CA ATUNCI CÂND SE SPUNE DESPRE SUBIECTUL UNGURII SĂ VĂ ASCUNDEŢI HOŢIILE.

Acum problema numărul unul este BUGETUL nesimţiţilor de câteva luni faceţi bugetul care trebuia să fie gata deja anul trecut. Ţara geme babele se piaptănă! Ia să vedem: se închid fabrici, cetăţeanul geme de povara impozitelor, a devalorizării leului, a scumpirii energiei şi a produselor, a devalorizării salariilor care şi aşa erau mici, a creşterii şomajului, a blocajului fondurilor europene, a noului IMPOZIT FORFETAR care pe lângă că va închide multe societăţi comerciale dar nici apariţia altora nu o fade posibilă. Da vă folosiţi de un steag să deturnaţi fondul problemei.

DOMNULE PREŞEDINTE BĂSESCU CUM SCĂPĂM DE ACEST GUVERN PERICOL NAŢIONAL CUM SCĂPĂM DE ACEST PARLAMENT ALES DE LA SUTĂ DIN POPULAŢIE?... AJUTAŢI-NE!

Steaguri da steaguri sunt puse şi steaguri româneşti şi tăbliţe bilingve şi pe primăriile din Ungaria daţi o căutare pe gogile şi veţi găsi destule deci despre ce vorbim pOnta, pOnta În Europa zilelor noastre nu se modifica hotare din cauza a câtorva secui... Noi mergem spre Europa său iar ai minţit?... pOnta vezi că acel coleg al tău cRin iar vrea să iasă din Europa... parcă mai ieri am înţeles că face Constituţia... ei da cu 2 camere pentru că la un fost referendum cetăţenii au spus doar o singură cameră NE IGNORAŢI... EI GREŞIŢI TOT LA NOI VEŢI VENII PENTRU REFERENDUM 9 dacă veţi mai fii... în 2 luni după cum guvernaţi nu veţi avea nici cu ce să plătiţi pensiile şi salariile celor aproximativ 3 milioane de cetăţeni care v-au votat). Da SENATUL REGIUNILOR... aţi pus 100... vă întreb aveţi 100 de cete de hoţi? 100 de noi baroni de data asta nu locali nici judeţeni ci BARONI REGIONALI. Vă întreb aşa imaginar pentru că oricum voi nu veţi putea face asta: CUM ÎMPART 100 DE BANDE DE HOŢI CÂTEVA REGIUNI?

Hai că vă las mai vă întreb şi mâine... uite ce aţi făcut m-aţi întrerupt de la FERMA DINOZAURILOR... termin la noapte va dezvălui doar titlul;

Ferma Dinozaurilor pOntus mincinosus cercopitecus.. pe mâine...

5 comentarii:

suntem incoltiti de HIENE !!! sa nu va mirati atunci cind se v a iesi in strada , ca protestatarii vor avea eticheta de ,,basisti,, HIENELE PUSCARIABILE vor lua pe rind, ori ce diversiune !!! asa ca fratii nostri maghiari nu va faceti probleme sunt doar HIENELE !!!

Atti , ce inseamna host ? adica cind scri adresa zice ca tre sa fie o adresa host , ti am scris 2 rinduri dar a trebuit sa l trec la anonim din cauza adresei ,,host ,, ti am spus ca esti complicat !!! crezi ca tre sa stim toti engleza ?? raule !!! <3

nu inteleg ce spui pune te rog aici mesajul care il primesti fa un copy paste dupa el si iti voi raspunde !

am vrut sa iti fac un print scren dar mi sau descarcat bateriile dela mouse far jos este o casuta care zice

Comentati ca : Selectati profilul; apasind pe sageata iti va aparea modalitatea de a trimite comentariile si poti alege din :
cont google
live journal
wordpress

si mai multe posibilitati

daca nu ai cont pe google te sfatuiesc sa il faci dureaza 3 minute si emailurile merg mai bine si astfel iti poate aparea si numele .

de altfel host este gazda din limba engleza adica gazda pe care se afla bogul in cazul nostru googlle

Sper ca ti-am fost de ajutor !

multumesc pentru faptul ca ne-ai numit fratii nostrii maghiari !

mi-a placut articolul , este CLAR , fara dubii .
Dar mi-a placut si "dialogul" intre Attila si acel roman anonim care nu reuseste sa-si treaca numele (ca si mine ) ,
BRAVO FRATILOR , un roman si un secui tot raman , arata ca trebuie sa ramanem VERICALI !
Ioana Cosmeanu

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More