sâmbătă, 22 iunie 2013

Gânduri de seară...........



"Nu ştiu când şi în ce loc,
mi-am pierdut un vis de foc,
şi-am rămas fără noroc,
rătăcind pribeag în drum.
Nu ştiu când şi în ce loc,
am căzut şi m-am lovit,
de mi-am spart inima-n colţ
şi tot dorul meu s-a dus.
A fugit şi s-a ascuns,
de nici el nu ştie unde,
poate-n munţi, poate-n câmpie,
poate-n sânul de Mărie,
de m-a sărăcit de tot
şi-am rămas slut şi milog.
Ce să cer, cui să mă rog,
să-mi dea visul meu la loc?
Doamne, dă-mi-l, nu mi-l ţine,
lasă-mă un vis să am,
Nu mai am azi pentru cine,
Nu mai am dor cui să dau." (Nicu Alifantis)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More