luni, 17 iunie 2013

Alături de Szabi Cseh

Ieri am creeat un eveniment pe FB pentru al ajuta pe Szabi Cseh :
https://www.facebook.com/events/300418710093734/

De asemenea ama mai gasit o pagina pe FB care il ajuta :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=561250653917312&set=a.561250650583979.1073741827.526539194055125&type=1

Azi noapte am primit de la Andreea Ionescu un articol al ziarului ring care la cititorilor a deschis un cont pentru ajutorarea lui Szabi Cseh, scriu aici contul în care puteţi trimite banii  (propun să trimitem toţi banii în acelaşi cont că să nu fie dispersaţi pe multe conturi dispersate):

,,Pentru că mulţi cititori ai ziarului Ring şi-au exprimat dorinţa de a-l ajuta pe marele cascador, dar nu ştiu cum o pot face, vă oferim numărul de cont în care puteţi dona: 







Cod IBAN: RO81RNCB0074029215240001, deschis la BCR Decebal. 

Suntem impresionaţi de mesajele primite de la cititori, în urma articolului publicat joi, de ziarul Ring, şi vă promitem că toate vor ajunge la Szobi Cseh. " 

sursa : ziarul Ring http://www.ziarulring.ro/stiri/monden/214420/Cititorii-RING-IMPRESIONATI-de-DRAMA-lui-Szobi-Cseh

Poate putem să salvăm o valoare... guvernanţii o ignoră
Noi putem ajuta renunţăm la o sumă nesemnificativă... dar arătăm solidaritate.
Putem fi cetăţeni uniţi?... Hai să vedem!
Să îl ajutăm pe Szabi Cseh... suntem mii aici pe reţelele de socializare... 160 x 10 euro = 1600 de euro, atât are nevoie Szabi Cseh!
Informaţii suplimentare pe:
Maybe we can save a value ... governments ignore
We can help give an insignificant amount ... but show solidarity.
We as citizens united? ... Let's see!
Cseh Szabi to help ... here are thousands of social networking ... 160 x 10 euro = 1600 euro, so Szabi Cseh needs!
More information on:

http://vocearomanieiliberethenextgeneration.blogspot.ro/2013/06/rusine-guvernului-romaniei-szabi-cseh.html
Hai sa vedem cit suntem de cetateni cit suntem de uniti .... sa trecem peste share si like sa facem ceva concret !

1 comentarii:

Iata cine depune bani pentru al ajuta pe Szabi Cseh .... doar cititi sper ca si ceilalti veti prinde curaj :
Va salut!Sinteti nascut la Uricani si locuiti la Lupeni.Eu m-am nascut la Lupeni si am locuit in Uricani.N-am gasit nici o poza cu dumneavoastra.As fii vrut sa gasesc.In Uricani n-am mai fost din 2008.Am acolo rude,verisori si o matusa.Eu acum sint in spital,din octombrie,dar cind ies vreau sa pun cit am sa pot,100-150 RON,as vrea.Contul e-n euro sau in lei?Nu e specificat.Am mai vorbit cu citiva prieteni,ca sa puna si ei.Au promis,dar...Va rog sa ma iertati pentru deranj,dar nu vreau sa intreb pe fb,legat de cont.Sanatate si toate bune,va doresc!Va salut!
acum 2 ore

Buna ziua !
de nascut sunt nascut in Lupeni de trait am trait in Uricani pana la 20 de ani acum am 45 , m-am mutat in Pecica ( judetul Arad ) , imi pare rau casunteti bolnav .... Chiar am avut in scoala generala pana in clasa a VIII a un coleg pe numele Duman de depus puteti depune si lei va spun acolo la banca tot cea ce trebuie sa faceti ...Va multumesc ca sunteti alaturi !
acum 50 minute

19:10
Eu va multumesc!V-am intrebat de cont,pentru ca eu nu pot merge sa-i pun,fiindca nu am picioare,dar daca spuneti ca merge in lei,e de ajuns.Cel mai neplacut e faptul ca abia intre 15 si 20 iulie,iau pensia.Sper ca nu e prea tirziu!In ce priveste Uricani,ati fost coleg cu un var al meu,doar ei au numele Duman,in Uricani.Va multumesc!Toate bune si si frumoase va doresc!Va salut!

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More