sâmbătă, 24 august 2013

Gânduri de seară.........


Dintr-un bolovan coboară
pasul tău de domnișoară.
Dintr-o frunză verde, pală
pasul tău de domnișoară.

Dintr-o înserare-n seară
pasul tău de domnișoară.
Dintr-o pasăre amară
pasul tău de domnișoară.

O secundă, o secundă
eu i-am fost zărit în undă.
El avea roșeața fundă.
Inima încet mi-afundă.

Mai rămâi, cu mersul tău,
parcă pe, timpanul meu
blestemat și semizeu,
căci îmi este, foarte rău.

Stau întins, și lung și zic,
domnișoară mai nimic,
pe sub soarele pitic
aurit și mozaic.  (Nicu Alifantis / Nichita Stănescu)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More