vineri, 16 august 2013

Gânduri de seară...........



Ai…frunză galbenă,
Ceas desfrunzit
De ce vrei tu să cred
Că toamnă a şi venit.
Ieri iubita mi-a spus târziu,
Vezi tu codrul cel veşnic viu
Vara noastră se va sfârşi
Când galben de tot va fi.

Codrul verde şi-adânc era
Şi-avea umbră de catifea
Şi-n tot codrul sub cerul clar
O galbenă frunză doar.

Ai…frunză galbenă,
Ceas desfrunzit
De ce vrei tu să cred
Că toamnă a şi venit.
Ai…frunză galbenă
Ai…glasul tău
Ai…frunză galbenă
Ca visul rău…


 Pentru galbenul ei noroc
Nu văzu pe pământ alt loc
Decât inima mea râzând
Şi-n ea mă lovi căzând.

Ieri iubita mi-a spus târziu
Vezi tu codrul cel veşnic viu.
Vara noastră se va sfârşi
Când galben de tot va fi.

Ai…frunză galbenă,
Ceas desfrunzit
De ce vrei tu să cred
Că toamnă a şi venit
Ai…frunză galbenă
Ai…glasul tău
Ai…frunza galbenă
Ca vïsul rău…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More