marți, 27 august 2013

Gânduri de seară.......



Poţi să-mi iei tot ce-am mai scump pe lume
Poţi să-mi iei zile, nopţile sau anii de vrei,
Să mă laşi singur într-un loc anume
De unde să nu pot vreodată să mă întorc la ai mei,

Dar să nu-mi iei niciodată dragostea............



Poţi să mă faci una cu pământul
Să mă calci în picioare de-o mie de ori,
Să mă sfâşii cu dinţii şi-apoi să chemi vântul
Să-mi împrăştie trupul într-o mie de zări,

Dar să nu-mi iei niciodată dragostea...............


 .............................................

Poţi să mă torni într-un pahar cu apă
Sau să mă uiţi pe fundul mării printre peştii răpitori.
Să mă laşi să plutesc pe un val în Marea Moartă,
Sau din cer cu ploaia încet să mă cobor,

Dar să nu-mi iei niciodată dragostea......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More