"
Ar avea motive Traian Basescu sa respinga numirea Ramonei Manescu?
Da, sunt cateva motive extrem de puternice pentru ca Traian Basescu sa refuze numirea Ramonei Manescu la Ministerul Transporturilor.
1. Lipsa experientei in administratie. Ramona Manescu nu are o experienta manageriala consistenta, in diverse posturi administrative. Problemele de la Ministerul Transporturilor sunt extrem de complicate, chiar si fara privatizarea CFR Marfa. Imprejurarea ca in scurt timp va trebui sa ia o decizie in spinoasa privatizare, nu-i da ragazul necesar sa se familiarizeze cu dosarul, devine prizoniera grupurilor de interese care roiesc in Ministerul Transporturilor. In privinta absorbtiei fondurilor europene, Ramona Manescu nu are absolut nici o calificare, trebuind sa ia totul de la zero.
S-a vazut in multe cazuri ca doar dorinta si vointa nu sunt suficiente in domenii atat de complexe.
Chiar Ramona Manescu recunoaste ca s-a tinut cont de "experienta mea la nivel european, probabil si de experienta mea politica in cadrul partidului, dar si abilitatile diplomatice".
Experienta profesionala, ioc.
Ideea aceasta ca un politician de top se pricepe la toate, de la administratie la agricultura, transporturi, educatie, trenuri, vapoare, armata, ordine publica, la orice, a nenorocit Romania, pentru ca politrucii au aiurit complet sistemele pe care le-au primit spre gestionare.
2. Optiunea lui Victor Ponta pentru aceasta numire poate fi interpretata, mai degraba, ca o cursa intinsa liberalilor. Chiar daca va primi "botezul" presedintelui Basescu, riscul ca Ramona Manescu sa nu faca fata sarcinilor imense si presante de la minister este imens, fapt care va exploda ca o grenada in capul liberalilor, in particular al lui Crin Antonescu.
3. Ramona Manescu este adversara institutiilor din justitie, ANI si DNA. A si sustinut acest lucru in structurile europene, in vara lui 2012. Cum si Crin Antonescu vorbeste de o noua pozitionare a USL fata de aceste institutii, este de presupus si o contributie a ministrilor liberali in sensul diminuarii, sabotarii, blocarii, functionarii acestor doua institutii.
4. In acest context, o colaborare, chiar comunicare, cu institutii europene a Ramonei Manescu, devine dificila, suspiciunea, susceptibilitatile comisarilor si personalului de la Bruxelles fiind bine cunoscute.
5. In fine, Ramona Manescu si-a falsificat CV-ul in limba engleza, traducand masteratul pe care il are la SNSPA in "doctorat", o mai veche boala a politicienilor nostri, de a se impopotona cu titluri pe care nu le au.
Suficiente motive pentru ca Traian Basescu sa refuze numirea Ramonei Manescu si sa ceara nominalizarea unui specialist, care sa fi trecut prin mai multe functii manageriale in administratie, pentru a gestiona cum se cuvine un domeniu asa de dificil si cu mari mize pentru Romania, transporturile.
"
sursa : http://www.ziare.com/ramona-manescu/ministerul-transporturilor/invitatii-ziare-com-stefan-vlaston-ar-avea-motive-traian-basescu-sa-respinga-numirea-ramonei-manescu-1253488
Ar avea motive Traian Basescu sa respinga numirea Ramonei Manescu?
Da, sunt cateva motive extrem de puternice pentru ca Traian Basescu sa refuze numirea Ramonei Manescu la Ministerul Transporturilor.
1. Lipsa experientei in administratie. Ramona Manescu nu are o experienta manageriala consistenta, in diverse posturi administrative. Problemele de la Ministerul Transporturilor sunt extrem de complicate, chiar si fara privatizarea CFR Marfa. Imprejurarea ca in scurt timp va trebui sa ia o decizie in spinoasa privatizare, nu-i da ragazul necesar sa se familiarizeze cu dosarul, devine prizoniera grupurilor de interese care roiesc in Ministerul Transporturilor. In privinta absorbtiei fondurilor europene, Ramona Manescu nu are absolut nici o calificare, trebuind sa ia totul de la zero.
S-a vazut in multe cazuri ca doar dorinta si vointa nu sunt suficiente in domenii atat de complexe.
Chiar Ramona Manescu recunoaste ca s-a tinut cont de "experienta mea la nivel european, probabil si de experienta mea politica in cadrul partidului, dar si abilitatile diplomatice".
Experienta profesionala, ioc.
Ideea aceasta ca un politician de top se pricepe la toate, de la administratie la agricultura, transporturi, educatie, trenuri, vapoare, armata, ordine publica, la orice, a nenorocit Romania, pentru ca politrucii au aiurit complet sistemele pe care le-au primit spre gestionare.
2. Optiunea lui Victor Ponta pentru aceasta numire poate fi interpretata, mai degraba, ca o cursa intinsa liberalilor. Chiar daca va primi "botezul" presedintelui Basescu, riscul ca Ramona Manescu sa nu faca fata sarcinilor imense si presante de la minister este imens, fapt care va exploda ca o grenada in capul liberalilor, in particular al lui Crin Antonescu.
3. Ramona Manescu este adversara institutiilor din justitie, ANI si DNA. A si sustinut acest lucru in structurile europene, in vara lui 2012. Cum si Crin Antonescu vorbeste de o noua pozitionare a USL fata de aceste institutii, este de presupus si o contributie a ministrilor liberali in sensul diminuarii, sabotarii, blocarii, functionarii acestor doua institutii.
4. In acest context, o colaborare, chiar comunicare, cu institutii europene a Ramonei Manescu, devine dificila, suspiciunea, susceptibilitatile comisarilor si personalului de la Bruxelles fiind bine cunoscute.
5. In fine, Ramona Manescu si-a falsificat CV-ul in limba engleza, traducand masteratul pe care il are la SNSPA in "doctorat", o mai veche boala a politicienilor nostri, de a se impopotona cu titluri pe care nu le au.
Suficiente motive pentru ca Traian Basescu sa refuze numirea Ramonei Manescu si sa ceara nominalizarea unui specialist, care sa fi trecut prin mai multe functii manageriale in administratie, pentru a gestiona cum se cuvine un domeniu asa de dificil si cu mari mize pentru Romania, transporturile.
"
sursa : http://www.ziare.com/ramona-manescu/ministerul-transporturilor/invitatii-ziare-com-stefan-vlaston-ar-avea-motive-traian-basescu-sa-respinga-numirea-ramonei-manescu-1253488
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .