vineri, 31 mai 2013

Gânduri de seară..........




"S-a rătăcit în vreme,
s-a preschimbat în stea,
sărmana şi icoana
copilăria mea;
ca pomul din câmpie
bătut de vânt pustiu,
s-a scuturat de floare,
duruta să mi-o ştiu.

Un glas.. Şi astăzi plânge
cu murmur de izvor
E glasul tău, măicuţă,
e-o lacrimă de dor.
Un glas.. Şi azi mă cheamă
cu murmur de cişmea
E glasul tău, măicuţă,
e, dulce, şoapta ta.
Mi-e sete de un cântec,
mi-e sete de-un alin.
Cu zorii plec de-acasă
şi cu amurgul vin.
Coboară-n toamnă anii,
se adună-n lung şirag,
Şi nimeni, nimeni, nimeni
nu mă aşteaptă-n prag.
Cad frunze de aramă,
se-aştern în drumul meu.
Aş vrea, ca altădată,
să fiu copil mereu.
Bănuţii de ninsoare
ca mâine vor cădea
Încărunţeşte, doare
copilăria mea."   (Ştefan Baciu)

1 comentarii:

Scuze!! Autorul poeziei este Dumitru Matcovschi.

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More