luni, 28 ianuarie 2013

Conform afirmatiilor lui Crin Antonescu sunt, SI EU, un..."TRADATOR" !

Conform afirmatiilor lui Crin Antonescu sunt, SI EU, un..."TRADATOR" !

Motto - Crin Antonescu: „ Oficialii de la Bruxelles ar trebui să se informeze, nu să creadă sesizările trepăduşilor care toarnă ţara“
 Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat joi seara că oficialii de la Bruxelles ar trebui să se informeze cu privire la situaţia din România înainte de a emite comunicate, punctând că „este inacceptabil şi enervant“ ca aceştia să creadă sesizările „trepăduşilor care toarnă ţara“ (http://adevarul.ro/news/politica/crin-antonescu--oficialii-labruxelles-trebui-informeze-nu-creada-sesizarile-trepadusilor-caretoarna-tara-1_5101cc21aa73e8e04b3e1e24/index.html#) .

„Speranţa mea este că reprezentanţii instituţiilor comunitare de la Bruxelles sunt mai pregătiţi să asculte explicaţii, să folosească raţiunea ca un criteriu de măsură şi de evaluare al acestor explicaţii, să compare texte, să examineze realităţi. Ce a fost, a fost. (...) Declaraţiile care au venit din nou mă indispun pentru că este clar, în ţară a avut loc o dezbatere, eu însumi am fost rezervat faţă de ceea ce poate fi interpretat ca o extindere a imunităţii, nu s-a extins nicio imunitate.(a declarat Crin Antonescu).

Deci, o ALTA manipulare a lui Antonescu, prin care incearca sa dezinformeze opinia publica. Oare Crin Antonescu NU STIE sau SE PREFACE ca nu stie despre NUMEROSII experti angajati de catre Comisia Europeana care SUNT LA CURENT cu tot ceea ce se intampla in Romania si in TOATE tarile membre ale Uniunii Europene !? (aceasta intrebare este, bineinteles, una retorica ).

In orice caz, avand in vedere aceasta afirmatie ELUCUBRANTA a lui Crin Antonescu , trebuie sa.."recunosc" ca SI EU sunt unul dintre "tradatorii" care au denuntat la Comisia Europeana numeroasele abuzuri ale lui Victor Ponta si Crin Antonescu la adresa statului de drept din Romania.

Iar...una dintre "dovezile" care arata "tradarea" mea este urmatoarea:

 "RASPUNSUL COMISIEI EUROPENE LA SESIZAREA LUI GEORGE STAICU"





As mai adauga faptul ca, LA FEL ca mine, au "TRADAT" si FOARTE MULTI alti ROMANI DE BUNA CREDINTA care, din spirit CIVIC, au sesizat institutiile euro-atlantice cu privire la atacurile GROSOLANE ale lui Victor Ponta si Crin Antonescu la adresa democratiei si statului de drept din Romania.  

Oricum, il anunt pe Crin Antonescu ca, in numele meu personal si al TUTUROR prietenilor mei de pe Facebook,  voi continua sa "tradez" orice asemenea abuz al USL si voi sesiza Comisia Europeana.

A bon entendeur, SALUT ! / Cine are urechi de auzit, SA AUDA !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More