vineri, 13 iunie 2014

Gânduri de seară................


 
Noi ne-am rătăcit seara trecând pe-alei
Printre flori de vis şi vechi parfum de tei.
Liniştea din noi se adună-ntr-un cuvânt
Spus de mii şi mii de ori ca un legământ.

Eu te-am invitat pe-aceeasi albă stea
Tu m-ai sărutat şi am ajuns la ea.
Ameţiţi de vis între pământ şi cer
Dezlegam cuprinşi de vraja marele mister.

Tăcutele iubiri nici azi nu le-am uitat.
Ne-ndragostim şi-acum ca altadat'.
Tăcutele iubiri ne cheamă şi pe noi
Să trecem porţi de vis doi câte doi.

Paşi demult uitaţi se-aduna pe alei
Cad şi azi din nou tăcute flori de tei.
Tu, iubire, tu, cu eternele poveşti
Cu sărutul ce mi-ai dat, parcă te topeşti.



Pe aripi de vânt vin şoapte care spun
Cei ce s-au iubit se mai iubesc şi-acum.
Şi ca-ntr-un ierbar aleea va păstra
Şi urma ce-a lăsat iubirea mea şi-a ta.

Tăcutele iubiri nici azi nu le-am uitat
Ne-ndragostim şi-acum că altadat'
Tăcutele iubiri ne cheamă şi pe noi
Să trecem porţi de vis doi câte doï


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More