marți, 21 mai 2013

Mulţi români cred că Ponta a plagiat. Am vorbit cu unul din ei


Fără să ştiu, m-am trezit obiectul adoraţiei vecinului, omului normal, celui ce stătea vizavi de mine şi sorbea, ca şi mine, din cafea (am verificat, nu băuse înainte nici măcar un strop de alcool). 

Vecinul meu, omul normal, ilustrul anonim, se uita deasupra capului meu cu adoraţie, ca şi cum pe cap mi-ar fi crescut un nimb.

Am întors capul şi m-am uitat în sus, pe direcţia privirii lui, ca să văd la ce se uită, dar nu am văzut decât muchia unei plasme de 30 de inci, pe care probabil se vedea ceva, dar al cărei volum era pus pe mute

M-am uitat la el. Era în continuare în adoraţie. Aha, nu era vorba despre mine, ce bine. Apoi m-a văzut, a coborât privirea, a ridicat-o iar spre plasmă şi mi-a spus:

... nup...

L-am întrebat:

- Poftim? Ce aţi spus?
Am spus nup.

- Ce înseamnă nup?
Neînceperea urmăririi penale.

- Da? A cui?
A lui Ponta, plagiatorul.

- Da? Pentru ce?
Pentru plagiat.

- Da?
Da. O făcătură.

- De ce e o făcătură?
Pentru că e procurorul general propus de el când era interimar la Justiţie. O făcătură... citeşte tot aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More