marți, 1 aprilie 2014

Gânduri de seară...............


Văd cum stai, te frămânţi, şi-ţi lipseşte curajul
De a-mi spune ce s-a-ntâmplat,
Dar eu ştiu, nu ai cum să te-ascunzi acum,
Nu căuta un alt drum.


Alte mâini fierbinţi, şi-alte nopţi de dor, alte braţe te cer,
Dar în viaţa mea, vei rămâne, doar un trecător,
Nu ştii ce să îmi spui, văd cum cauţi în grabă, cuvinte care mă mint,
Însă nu are rost, ştiu ca-n faţa mea, ai fost.........


Un actor grăbit, care spune, replica şi-apoi a plecat zâmbind,
Un actor grăbit, care-a şi uitat, ce a rostit, pe scenă,
Un actor grăbit, care pleacă, imediat ce piesă a luat sfârşit,
Bucuros că rolul a fost uşor, aleargă spre alt decor........


Văd cum stai, te frămânţi, şi-ţi lipseşte curajul, de a-mi spune ce s-a-ntâmplat,
Dar eu ştiu! Nu ai cum să te-ascunzi de mine, nu căuta un alt drum!
Vrei să joci un alt rol, dar nu poţi convinge,
Ai vrea să cred că ţi-e greu!
Însă nu are rost, ştiu ca-n faţa mea, aï fost...........

Un actor grăbit, care spune, replica şi-apoi a plecat zâmbind.................

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More