sâmbătă, 29 decembrie 2012

Din trecut spre amurg ..by Elena Mandru

Din trecut spre amurg ..

Ma uit la trecutul brazdat si tintuit in palma,
Unde-o fi inceputul si care-i sfarsitul...
Vad linii intretaiate ce se aseamana,
Dar fiecare-si poarta nedeslusitul .

Incerc sa-l descalcesc de pe-o oglinda stearsa,
O umbra trecatoare dintr-o poveste reala,
As sparge sticla ce-mi dezvaluie parca o farsa,
Sa vad ce-a mai ramas din timpul nescris cu cerneala.

Ingan cuvinte de psalm din nemarturisire
Si orice litera parca e rupta din tine,
Simtit-am sufletului ca-i este mai bine...
Dar....vai ,cutremurata-s de-apasatoarea presimtire....

Alerg dupa clipa ce-abia se mai taraste,
Sa nu mi-o fure secundarul si s-o-nghita,
Amurgul vietii ma atinge c-o aripa si-mi sopteste,
Sa las inima-n voie,prin el voi trece ..nici nu ma invita..!

de Elena Mandru
28.12.2012

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More