vineri, 14 februarie 2014

Gânduri de seară..........


Aş vrea să fiu ca aerul uşoară
şi să mă sui la cer şi să-l sărut
de bucurie că se desfăşoară
deasupra mea şi-a ta şi c-a făcut,
să ne-ntâlnim mereu în câte-o stea,
la care încă de copii priveam
când răsărea-n anume ceas la geam,
şi eu şi tu spuneam:"E steaua mea!".

Şi-asemeni stelei va fi fost şi-o carte
care-n aceeaşi vreme să ne placă
mie-ntr-o parte, ţie-ntr-altă parte
a strâmtei lumi; şi cine ştie dacă
ne-am despărţit cândva cu-adevărat
privirile pe cer şi paşii pe pământ,
de vreme ce ni s-au amestecat
într-un universal şi orb alint.... (Magda Isanos)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More