vineri, 28 martie 2014

Gânduri de seară..........


Fiindcă pleci nu uita să închizi
uşa zilei ce dă înspre seară.
Lasă valiza cu amintiri
pe peronul din ultima gară.......

Fiindcă pleci te rog nu uita
să ştergi marea de dor şi cuvinte.
Închide toamna undeva
cu frunze cu tot,
căci toamna mă minte, mă minte.


Mai primeşte-mă-n noaptea ochilor tăi
Mai primeşte-mă-n marea braţelor tale.
Ştiu că azi e târziu
Ştiu că azi e pustiu
locul meu în adâncul inimii tale.

Lasă doar măceşul să dea spinii
lungi ca un lacăt prin mine.
Flori sărace din inima mea
să-mi petreacă uitarea de tine.
Flori sărace din inima mea
să-mi petreacă uitarea de tine....

Mai primeşte-mă-n noaptea ochilor tăi
Mai primeşte-mă-n marea braţelor tale.
Ştiu că azi e târziu
Ştiu că azi e pustiu
locul meu în adâncul inimii tale........


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More