joi, 30 octombrie 2014

Oglindă, oglinjoară, vom mai vedea și-o altfel de țară?


Lehamite și silă pe de-o parte. Dispreț și infatuare pe de alta.
Chiar dacă în aceste zile ne-ar pune cineva o oglindă în față iar în ea am putea vedea ultimii 70 de ani scurși de la instaurarea comunismului în România, probabil că tot aceleași decizii le-am lua. Dacă am putea vedea grozăviile care au decimat sute de mii de oameni în timpul comunismului, dacă am vedea măcar cîteva minute din ceea ce s-a întîmplat în închisoarea Pitești, acolo unde oamenii au fost forțați să-și tortureze prietenii în acel experiment care s-a numit crearea omului nou, dacă am privi în această oglindă revoluția și mineriadele, probabil că tot la fel am trece prin istoria recentă. Lehamitea și sila care au pus stăpînire pe acest popor nu pot fi eradicate cu dispreț și infatuare.
Dacă ne-ar pune cineva o oglindă în față iar în ea am putea vedea anii care vin și urmașii care ne vor reproșa că din cauza lehamitei și silei sînt nevoiți să trăiască într-o țară condusă de urmașii acestor politicieni disprețuitori și infatuați, la fel vom proceda? Vom strîmba din nas, vom lua în brațe pe „toți sînt la fel” și ne vom vedea în continuare de micile dispute sterile despre avort?
Vedem în această oglindă fețele schimonosite de ură și frică ale celor care așteaptă  2 și apoi 16 noiembrie pentru a răsufla ușurați. Singura lor miză e să scape de pușcărie, să controleze din nou justiția așa cum au făcut-o pînă în 2004. Vor fi zile mai lungi decît un veac, zile în care putem să ne luăm înapoi țara. În care putem să le spunem prin vot, NU, mulțumim, dar ne-am trezit. Degeaba ne puneți în față ecranele televizoarelor cu mutrele voastre îmbuibate după atîta furt, am văzut într-o oglindă cum arătați de fapt. Sînteți răi, hoți și inculți. Și ne-ați făcut prea mult rău.  Dacă  după 16 noiembrie veți lua toată puterea, ne veți face și mai mult rău. Marioneta asta pe care ați scos-o în față pentru a vă ține spatele,  o dată ajunsă la Cotroceni ne sperie. Îi vedem în oglindă micimea sufletească, ignoranța și duplicitatea. Zîmbetul fals nu ne mai păcălește. Nici promisiunile pe care le face atunci cînd ne îmbie cu pomeni. Dacă marioneta asta care răspunde la numele de Victor Viorel Ponta ajunge președinte, în oglindă nu vom mai vedea nimic. Vor avea grijă să aștearnă o pînză neagră peste ea.
PSD e pe cale să ajungă stăpîn absolut al României, să instaureze domnia hoției și controlul asupra justiției, iar pe unii îi preocupă ce crede Monica Macovei despre avort.

PS. Văd că e la modă o nouă atitudine electorală. Stat acasă în primul tur, mers și votat anti-Ponta în turul doi.  (Dragoș Ghițulete)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More