duminică, 19 octombrie 2014

Cer public tovarășului Victor Viorel Ponta sa publice actele contabile din care reiese proveniența banilor care ii folosește în campania electorala

   Cer public tovarășului Victor Viorel Ponta sa publice actele contabile din care reiese proveniența banilor care ii folosește în campania electorala :

Cer public tovarășului Victor Viorel Ponta sa publice actele contabile din care reiese proveniența banilor care ii folosește în campania electorala :   !. Sa indice sursa banilor din care face afișajul : pancarte bene-re ... 2. sa indice taxele care le achita către primarii , ENEL , companii   la folosirea stâlpilor  3 . Banii plătiți pentru reclama REGIO  ...   ( pentru ca și aceasta este reclama electorala ...care culmea transmite minciuni crase )    4 . Banii folosiți în călătorii;e electorale în țară și în străinătate  5 . Banii plătiți la televiziuni , radiouri comerciale  6  Banii plătiți  siturilor , blogurilor , postacilor de pe toate rețelele de socializare   Am o vaga bănuiala ca tovarășul Victor Viorel Ponta folosește bani publici adică bani plătiți din impozitele noastre .  Eu și prietenii mei nu suntem de acord sa plătim campania electorala a susnumitului tovarășul Victor Viorel Ponta . Daca in decurs de trei zile nu voi primii răspuns eu și prietenii mei vom consideram ca suspiciunea noastră este întemeiată și în acest caz vom depune plângere penala la DNA , la BEC si la consiliul concurentei pentru concurenta neloiala fata de ceilalti candidați .


  1 . Sa indice sursa banilor din care face afișajul : pancarte bene-re ...
  2 . Sa indice taxele care le achita către primarii , ENEL , companii   la folosirea stâlpilor 
  3 . Banii plătiți pentru reclama REGIO  ...   ( pentru ca și aceasta este reclama electorala ...care culmea transmite minciuni crase )   
 4 . Banii folosiți în călătorii;e electorale în țară și în străinătate 
 5 . Banii plătiți la televiziuni , radiouri comerciale 
 6 . Banii plătiți  siturilor , blogurilor , postacilor de pe toate rețelele de socializare 

    Am o vaga bănuiala ca tovarășul Victor Viorel Ponta folosește bani publici adică bani plătiți din impozitele noastre .  Eu și prietenii mei nu suntem de acord sa plătim campania electorala a susnumitului tovarășul Victor Viorel Ponta .
Daca in decurs de trei zile nu voi primii răspuns eu și prietenii mei vom consideram ca suspiciunea noastră este întemeiată și în acest caz vom depune plângere penala la DNA , la BEC si la consiliul concurentei pentru concurenta neloiala fata de ceilalti candidați . 

1 comentarii:

Subscriu in totalitate, NU sunt absolut de acord sa platesc campania electorala din taxele platite de noi toti de catre candidatul Victor Viorel Ponta.
Cred ca este mai mult decat concurenta neloiala, cred ca este frauda si deturnare de fonduri de la bugetul statului, si acest lucru trebuie imediat oprit.

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More