vineri, 10 ianuarie 2014

Gânduri de seară..........


Deschid ochii cu teamă
Şi privesc în jur,
Toate-aud mă cheamă
Dar parcă n-au contur.
Mâna-ntind în faţă
S-ating gândul tău
Nu-ntâlnesc nimic,
A fost doar un.. a fost doar un ecou...

Cât aş vrea să lupt
Cât aş vrea să strig
Gândul tău mă cheamă
Şi mi se face frig.
Îmi repet întruna
E-un ecou, nu vin.
Întorc ochii să fug,
Întorc ochii să strig,
Întorc ochii.. dar ochii revin......

Alergăm mereu
Pe drumuri nevăzute.
Alergăm mereu
Spre ţinte neştiute,
Căutând mereu
Lumina din vis ce ne-ascunde...
Amintirea unei clipe.. ..

Poate că de-aceea vezi poteci prin parcuri,
Ştii că-n lume sunt mult prea multe garduri
Pe care stă scris mult prea clar şi concis
Strict interzis.

Poate că de-aceea te iubesc pe tine,
Ştiu la multă lume asta nu convine
Şi nu prea văd bine...
Ce-aveţi bă, cu mine?!...

Alergăm mereu
Pe drumuri nevăzute.
Alergăm mereu
Spre ţinte neştiute,
Căutând mereu
Lumina din vis ce ne-ascunde...
Amintirea unei clipe.. ..ce ştim că va veni într-o zï....


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More