sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Gânduri de seară.............


Hei!
Ce mă cheamă către tine n-am uitat
Ce m-aduce în cărare nu -i păcat.
Lumea-i pentru toţi.
Ai putea s-o tragi la sorţi
Hai încearcă dacă poţi.

Hei!
Mi se pare că te-am auzit strigând
Ţi se pare că m-ai auzit venind.
Lumea-i pentru toţi.
Ai putea s-o tragi la sorţi
Hai încearcă dacă poţi.

Cer!
Poate cerul mi se pare prea curat
Poate-am adormit şi-am stat prea mult în pat.
Lumea-i pentru toţi.
Ai putea s-o tragi la sorţi
Hai încearcă dacă poţi.




Zid!
Poate zidul care-a fost şi m-a rănit
Peste lacrima ce-n ochi nu s-a zărit.
Lumea-i pentru toţi.
Ai putea s-o tragi la sorţi
Hai încearcă dacă poţi.

Hei!
De la tine către mine un sărut
De la mine către tine n-am cerut.
Lumea-i pentru toţi.
Ai putea s-o tragi la sorţi
Hai încearcă dacă poţi.

Hei!
Viaţă bună de trăit şi de sperat
Gândul rău l-am dus deoparte şi spălat.
Lumea-i pentru toţi
Ai putea s-o tragi la sorţi.
Hai încearcă dacă poţi.
Hai încearcă dacă poţi.
Hai încearcă dacă poţi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More