joi, 4 aprilie 2013

Mircea Badea: "Ieşi afară / Ponta ordinară!"


Este instructiv să faci aşa, în fiecare zi, cronica zilei precedente prin intermediul minţii pline de sticleţi multicolori a lui Mircea Badea.

~captură Antena 3~
Emisiunea "În Gura Presei", noaptea de 3 spre 4 aprilie 2013, timecode 40:42:

Cetăţeni, dacă dumneavoastră nu faceţi nimic, eu mă pot şi potoli. Din acest punct de vedere mă pot linişti total.

Încearcă cu rudotel. Ni s-a relatat că e bun.

Că eu să dau, cum am dat astă-vară, ture, eu cu o mie de persoane, cu Ghişe-n frunte, când 7,4 milioane de voturi au fost flegmate şi doar o mie de persoane au dat ture la Cotroceni.

Nu ai cum să mituieşti
100.000 de oameni. Nu că n-ai avea 10 milioane de lei, dar logistica necesară...

Dac-ar fi ieşit 100.000, astăzi aveam cu totul şi cu totul altceva. Cu totul! 100.000 dacă ar fi ieşit, şi Europa, şi tot, gata, la revedere, nu mai avea nimeni nimic de comentat şi cu asta - basta. Au ieşit 1.000.

Cam asta e diferenţa între adevărata Piaţă a Universităţii şi mutanţii de acum: în mai 1990, au ieşit zilnic între 50.000 şi 100.000 de oameni, încercând să alunge FSN şi să edifice statul de drept. Băieţii s-au ţinut cu ghearele.

Acum raportul de forţe s-a schimbat... citeşte tot aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More