sâmbătă, 1 iunie 2013

"Arpagic"



"Într-o zi pe când lucram
În grădină, pe sub geam,
îngrijind un trandafir,
Văd că intră un musafir:

Era mic că abia îl vedeai,
Dar cu mustăţi ditamai;
Încăpea printre uluci,
Dar avea blaniţa-n dungi;

Şi într-un capăt, dintr-o dungă
Îi creştea o coadă lungă;
Era numai cât o floare,
Dar avea patru picioare;

Ochii-albaştri îi clipeau
Şi ştia să zică: "-Miau!">.
Ba să vezi şi să te bucuri-
Sărea în aer după fluturi.

Şi ştia chiar să se joace
Cu câteva ghemotoace.
Oare, ce aţi fi făcut voi
Cu acest musafir de soi?

Eu, oaspetele important
L-am tratat cu lapte cald;
Ca să-l conving să rămână,
I-am dat şi un pic de smântână
Şi, pentru că era mic,
L-am botezat Arpagic." (Ana Blandiana)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More