miercuri, 5 iunie 2013

Gânduri de seară.........




"Când pleci,
Nu ştiu care dintre noi a plecat.
Când întind mâna,
Nu ştiu dacă nu mă caut pe mine.
Când îţi spun : te iubesc,
Nu ştiu dacă nu mie îmi spun,
Şi mi se face ruşine.
Odinioară,
Ştiam cum arăţi.
Erai
Nespus de înalt şi de subţire,
Ştiam de unde-ncepi
Şi unde mă sfârşesc.
Îţi găseam uşor
Buzele, gâtul,
Clavicula dulce,
Umărul copilăresc.
De mult, îmi amintesc,
Eram doi.
Ţin minte cum ne ţineam de mână...
Cine-a fost înfrânt dintre noi ?
Cine-a putut să rămână ?
Singurul trup este al tău
Sau al meu ?
Şi mi-e atât de dor.
De cine ?
Numai tăcând,
Cu ochii-nchişi, cu dinţii strânşi,
Mai pot să te distrug
Cu greu
În mine."( Ana Blandiana)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More