vineri, 5 iulie 2013

Gânduri de seară.....



Când eram flăcău la mama,
Hei, ce ploaie şi ce vânt,
Dam şi eu prin fete iama
Fiindcă plouă pe pământ!

Iar când mi-a mijit mustaţa,
Hei, ce ploaie şi ce vânt,
Tot în râs am luat viaţa
Fiindcă plouă pe pământ!



Dar de când m-a ars năpasta,
Hei, ce ploaie şi ce vânt,
Şi mi-am luat şi eu nevastă
Plouă într-una pe pământ.

Şi de-atunci batu-o-ar gaia,
Fie ploaie, fie vânt,
Beau şi eu cât toată ploaia,
Care cade pe pământ.

Piesa-i gata, trag oblonul,
Hei, ce ploaie e afară!
Dacă v-au plăcut bufonii,
Mai poftiţi sï-n altă seară ... ("Cântecul bufonului" - Pasărea Colibri)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More