luni, 4 martie 2013

Corbii - by Elena Mandru

Corbii - poezie publicata in volumul de carte ,,Spre Tine ,Doamne ,,


Multi ani in viata mea
Am mers haotic fara de credinta,
Corbii au infulecat din a mea fiinta,
I-am lasat sa se sature cat 'or putea.

De-ar fi sa ma creezi din nou
Tu ,Doamne,da-mi primul dumicat,
Credinta si Iubire din trupul Tau
Si nu ma lasa sa traiesc in pacat .

Pe scara vietii am sarit multe trepte,
Hultanii mi-au scobit sufletu-mi pustiit
Si nimeni n-a-ncercat sa ma indrepte,
Pana-ntr-o zi cand singura TE-am gasit.

O sadica placere ma incita ,cand vad corbii
Ingramadindu-se pe scara putrezita,
Vampiri de-al sangelui miros se calca precum orbii,
Sa-mi sfarsie fasii din carnea obosita .

Cand voi pleca din asta lume
Rogu-te Doamne ,alunga corbii,
Sterge de pe perete al meu nume,
Curata orice urma cu tamaia popii.!!

de Elena Mandru.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More