marți, 12 martie 2013

O poveste..ADEVARATA: Ce cred si simt ACUM, unii dintre cei ce au votat USL...


1. Dialog intre mine si o vecina, vara trecuta, inainte de referendumul pentru demiterea Presedintelui Traian Basescu, organizat in urma loviturii de stat "orchestrate " de dan voiculescu, ponta si antonescu:

Vecina: " ce faceti ? Va duceti sa votati "DA" la referendum ?
Eu: "Nu nu ma duc, pentru ca nu vreau sa legitimez lovitura de stat organizata de USL"..

Vecina: " eu ma duc sa votez DA...vreau sa plece Basescu pentru ca a taiat pensia mea si a fetei mele, iar ginerelui meu i-a taiat din salariu"
(Nu mai adaug continuarea dialogului prin care am incercat sa o  fac sa se razgandeasca... Precizez, doar, ca un dialog similar a avut loc si in decembrie 2012, inainte de alegerile parlamentare)


 2. Dialog intre mine si aceeasi vecina, acum cateva zile:

Vecina: "Ce faceti ?"
Eu: "Bine. Dumneavoastra ?"

Vecina: "Nu fac bine deloc. Ginerele meu si nepoata mea au ramas fara slujbele de la stat. Au ajuns someri...Nu ne ajungem cu banii...Intretinerea la bloc ne-a terminat. Suntem terminati. I-am votat pe nenorocitii astia de la USL care ne-au mintit si ne-au adus la disperare"

Eu: " Ce sa va fac...Daca n-ati vrut sa ascultati ce v-am spus vara trecuta si in decembrie 2012...E bine, totusi, ca v-ati dat seama, in sfarsit, ce le poate "pielea" USL-istilor"...

CONCLUZII:

1. Sunt SIGUR ca, SI printre prietenii mei de pe Facebook, sunt foarte multi care, in ultima perioada, au avut si...vor mai avea  asemenea dialoguri cu...cei ce s-au lasat mintiti si au votat USL la alegerile locale si parlamentare din 2012. 

2. Cei ce au votat USL, au inceput, incet-incet, sa se trezeasca la realitate.

3. ESTE NEVOIE SA IESIM, IN MOD ORGANIZAT SI AUTORIZAT, LA PROTESTE IN FIECARE ORAS DIN ROMANIA SI..IN FIECARE SAPTAMANA , PANA CAND GUVERNUL PONTA VA DEMISIONA !

4. CEREM DEMISIA IMEDIATA A GUVERNULUI PONTA, DIZOLVAREA PARLAMENTULUI SI ORGANIZAREA DE ALEGERI ANTICIPATE !!!

DESTEAPTA-TE, ROMANE !!!

DESTEAPTA-TE, ROMANIA !!!

3 comentarii:

Si eu am avut astfel de experiente,dar cele mai multe au venit de la "revolutionarii" care in tot anul 2012 au manifestat "in draci" impotriva a ceea ce numeau ei "cea mai proasta guvernare de dupa revoluite". Bineinteles faceau referire la guvernarea PDL si tot bineinteles, Traian Basescu era "capul rautatilor". Ceea ce nu spuneau ei, sau spuneau numai in cadru restrans si persoanelor pe care le considerau de incredere era ca iesirile lor in strada aveau la baza, nu guvernarea PDL, nu presedintele Basescu ci promisiunea facuta de Ponta ca le va da inapoi indemnizatiile... Azi, toti, dar toti acei indivizi, care au pus interesul propriu inaintea interesului comun, deplang actiunile la care au participat si spun ca au fost dusi cu presul, ca Ponta nu s-a tinut de cuvant si ca, mai mult, au ajuns sa fie socotiti paria societatii... As vrea sa incerc un sentiment de satisfactie dar nu pot... Nu pot, pentru ca asa cum ii cunosc, stiu ca nu au invatat nimic din lectia primita si ca in viitor, daca USL le va "servi" exact aceleasi promisiuni, ei vor reactiona la fel... Acest exemplu se poate extinde asupra modului de a gandi a foarte multi dintre romani, oameni care gandesc doar prin prisma propriului buzunar si in detrimentul comunitatii, ceva de genul: daca mie imi merge bine putin imi pasa ca restul sunt in pragul colapsului... Aceasta este mentalitatea a unei bune parti a poporului roman si nu vad, din pacate, cum s-ar putea schimba....

@Dan Manescu

Subscriu IN TOTALITATE celor scrise de dvs. dle. Dan.

Sa nu uitam ca ponta, antonescu si usl i-au mintit SI pe acei "protestatari" (de meserie) din Piata Universitatii, promitandu-le bani si apoi... lasandu-i cu "buza umflata" !

Eu sper, totusi, ca acei romani care, in naivitatea lor, au "inghitit" galusca minciunilor "oferita" cu atata generozitate de ponta, antonescu si usl, NU vor mai acorda increderea lor PROMISIUNILOR FARA NICIO ACOPERIRE ale acestei malefice aliante neo-comuniste, avand in vedere, MAI ALES, ca deja...ADEVARUL se face simtit in...stomacurile lor si, in special, ale copiilor lor, care ...au inceput sa le ghiorataie de...FOAME !

Nu ma bucur de aceasta situatie...nu o doresc nimanui, dar...se vede treaba ca DOAR ASA, ajungand la o situatie extrem de dramatica pentru ei si familiile lor, romanii care au votat USL, se "trezesc" din "anestezia" generata de manipularile si diversiunile usl-iste si, respectiv, anteniste, ce le-au "intunecat" RATIUNEA ...

Ιt гequires the expert guidance of а erotic massage tеacheг, the chakras, iѕ сontгoversial; most writers ѕeе it as often being а synсhronicitу that the higher selvеs of thе
chаracterѕ.

Checκ out mу site: tantric massage london

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More