marți, 13 august 2013

Alteța sa Mazare , fotbalistul , gorilele și inspectorii ...

   Pun acest clip la început și la sfârșit sa vedeți cam cum se poarta Mazare cu autoritățile :

 

   Primarul Măzărica îşi arata muşchii desigur nu el doară are bani şi atât plajă cât şi judeţul este a lui . Aşa că după ce fuge repede la mal plânge în lacrimi că cineva vrea să îl omoare, la cine păi la " băieţii cu umerii lați "care au grijă de el " aşa că ăştia ştiţi nu ştiu prea mult aşa că repede îl iau în primire pe fotbalist. Ei da uitasem victima era fotbalist, da şi era şi străin. Şi ăştia nu ştiu multe aşa că îl iau la pumni şi picioare.
   Ups păi asta e fotbalist... ei da e şi străin... probleme ? Desigur ...  într-o ţară europeană da desigur !  Aici nu sunt probleme aici este moşia lui Mazăre ştiţi care nu acel Mazăre care are dosare penale de ani de zile şi nimeni nu se poate atinge de el . În Constantă Mazăre e rege, el face legea, nu îi convine ceva îl ia la bani mărunţi pe prim sinistru.



   Degeaba spune fotbalistul tunisian:

" Am chemat poliţia, că nu suntem animale şi îmi voi chema şi avocatul, ca să fac plângere. Nu e normal aşa ceva, suntem într-o ţară europeană. Toată lumea mi-a spus că sunt oamenii primarului. Mi-au spus că degeaba chem poliţia, fiindcă nu vor face nimic. Îmi voi scoate certificat medical şi voi face plângere. Ce să mai fac aici? Plec, dacă nu mi se face dreptate. Nu suntem animale. Chiar dacă era greşeala mea, el a început să mă insulte. Sunt sigur că era Mazăre. Poliţia a venit după o oră. Nu văd cu ochiul drept. Nu mi s-a întâmplat niciodată asta“

   Pentru ca Mazare spune :

"Un băiat, care ulterior am aflat că ar fi fotbalist, se plimba cu skijetul total aiurea şi a intrat în mine, după care a început să mă înjure. După aceea a continuat să mă insulte şi să încerce să mă calce cu acel skijet. Eu mă plimbam liniştit cu zmeul şi a venit acest descreierat să dea peste mine!Cum vă imaginaţi că aş fi putut să-l lovesc eu, cu un zmeu, pe el, care avea cai putere sub el?! Aştept să vină avocata şi voi face plîngere împotriva acestui Hamza şi îl voi da în judecată pentru tentativă de omor. Am 30 de martori, printre care salvamarii"

   Ei da şi Mazăre mai are şi bani şi la o adică se sustrage da " nişte bani " gorilelor şi vina revine asupra lor ... oricum pumnii si picioarele nu le-a dat el .
Acum că skijet-ul era "să îi taie capul "a hotărât că nu este normal ca acestea să se plimbe pe plajă, Păi Mazăre asta era treaba ta şi trebuia sa stii asta mai demult nu acum că "alteţa ta " era să o păţească. Până mai ieri şi tu alteţa făceai la fel te plimbai cu tot felul de motorizate pe plaja , ei da si o faceai la lumina reflectoarelor ... doar că oamenii de pe plajă în mare majoritate nu au bani să-şi poarte body guarzii pe plajă,  ( era sa uit sunt sigur că aceştia sunt plătiţi tot din banii noştrii de la impozite ) .

   Mă întreb unde le stă mintea cetăţenilor când aleg 4 mandate la rând o asemenea paiaţă, dar sunt sigur că şi aici metoda Dragnea funcţionează şi aici votează pentru mazăre toţi rechinii, pisicile de mare şi toate lighioanele moarte din mare.

   Ei ce vreți el trăiește într-o casa închiriată :



   Şi dacă mama îi spune el îşi face o afacere în Madagascar şi după ce îi dă primarului un ceas elveţian (de avem şi noi cu ce ne mândrii aşa că scoatem la export şpaga) el cumpăra doar 2 hectare de plajă cu doar 300 000 de euro după 16 ani de angajat la stat desigur îşi permite:

 

   Desigur doar nu sunteți invidioși pe acest măscărici :




    Dacă e beat ce contează doar el este primar:

 

    Iar a doaua zi in costum de Che Guevara in primaria lui inspectorii care își permit sa îl controleze sunt dați
afară:

 

    Cam atât despre acest primar ! Întreb autorităţile competente: Când vor lua măsuri ? Desigur... nu doar la incidentul cu fotbalistul !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More