marți, 20 august 2013

Se schimba legea ....ponta propune





Premierul Victor Ponta vrea să schimbe legea care pedepseşte persoanele care iau şpagă. Mai exact, în cazul miniştrilor, sau al celor propuşi pentru a deveni miniştri, Ponta vrea o redefinire a luării de mită, astfel încât miniştrii care obţin foloase necuvenite mai mici de 1 milion de euro să nu mai poată fi traşi la răspundere. 

„Sistemul actual este învechit”, acuză Ponta, „în actuala formulă o să ne fie imposibil să propunem un ministru la Transporturi care să nu fie anchetat de DNA pentru luare de mită. Ori redefinim şpaga pentru miniştri, ori rămânem fără ministru la Transporturi. Eu zic să alegem răul mai mic, să-i trecem cu vederea pe miniştrii care fură sume modice, gen 300.000 sau 800.00 de euro.”

Premierul spune că astfel se va uşura munca procurorilor, care vor avea mult mai puţine dosare de instrumentat. „Nu uitaţi, eu sunt doctor în drept, deci ştiu ce vorbesc. M-am gândit foarte bine la redefinirea mitei, ceea ce e un motiv suficient pentru a considera propunerea mea mai mult decât binevenită”, s-a lăudat premierul.




sursa http://www.timesnewroman.ro/politic/10062-ponta-in-cazul-ministrilor-se-considera-spaga-doar-daca-suma-trece-de-1-milion-de-euro

2 comentarii:

Asta e un pamflet ?? nu poate fi adevarat ..

un pic de haz de necaz .... de altfel am trecut sursa e TNR .... !

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More