sâmbătă, 17 august 2013

Merg mai departe



1. Am vazut adancul,
Acolo sus in munti,
Am vazut si invingatorii,
I-am vazut pe cei infranti.

2. Am plutit cu norii
Deasupra de vulcan,
Am fost cel mai bogat din lume
Cand n-aveam nici un ban.

3. Am intalnit si moartea
Pe cand eram baiat,
Dar m-am indragostit de viata
Aproape imediat.

4. Reclame si deliruri,
Si fete, poezii,
Am fost si cersetor si rege
Chiar in aceeasi zi.






R
Cat am ras, cat am plans nu mai stiu, 
poate-i scris in vreo carte,
Maine sigur zorii ma vor lumina
Si-am sa merg mai departe.

5. Am vazut bancherii
In limuzine lungi,
Am vazut si autostrazi pe unde,
In cer poti sa ajungi.

6. Am vazut razboaie
Si rani fara sfarsit,
Am vazut si-ndragostiti pe val
Si eu cat am iubït.

Muzica: Mircea Baniciu
Versuri: Dinu Olarasu 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More