luni, 19 august 2013

Scrisoare deschisa către Elena Udrea ( o poate citi și Blaga ) by Dorin Holban





Stimată doamnă Elena Udrea,

În cursul zilei de ieri am aflat cu stupefacţie, cum că v-aţi raliat cu trup şi suflet curentului V. Blaga din PDL. De fapt, singurul existent în partid, aşa cum îi şade bine organizării oricărei formaţiuni politice „democratice”.
Aveam de la domnia voastră, cu totul şi cu totul alte aşteptări. Aşteptări pricinuite de evoluţia imediat ulterioară ultimei convenţii a PDL.
Nu voi face un capăt de ţară din hotărârea pe care aţi luat-o, aceea de a vă supune întru totul celui care v-a suflat mişeleşte şefia partidului. La urma urmei, e problema dvs, cum vă gestionaţi imaginea şi poziţia în partid.
În schimb, nu pot accepta în ruptul capului intenţia (a cărei paternitate îi aparţine exclusiv lui Blaga) de a vă alia cu PNL, fie şi în lipsa lui Antonescu. Îmi permit să vă amintesc faptul că în PNL mai există încă, foarte mulţi antoneşti, unii mai antoneşti chiar decât liderul lor.
Cu permisiunea dvs, anexez aici lista scurtă!!! cuprinzând câteva din numele acestora:
- Fenechiu
- Chiuariu
- Haşotti
- Ruşanu
- Mihalache
- N. Nicolai
- Ghişe
- Nicolăescu
- Calimente
- A. Gorghiu
- L. Orban
- Buşoi
- M. Voicu
- Frunzăverde
- Stănişoară
- Tăriceanu
- Mihaela Popa
- Sorina Plăcintă
- Chiliman
- Diana Tuşa
Lista celor care v-au scuipat în faţă (pe dvs personal, şi PDL-ul în genere) timp de ani buni, este mult mai cuprinzătoare, dar starea de nervozitate care mă domină acum, nu-mi permite să o desăvârşesc.
Cred şi sper, că vorbesc în numele mai multor susţinători ai PDL, care susţinători nu prea văd cum veţi elibera PNL de activiştii mai sus numiţi.
Cu regret, vă anunţ ca dacă un singur individ dintre cei din listă se va strecura în alianţa pe care o doriţi cu atâta ardoare, mă veţi pierde de votant. Şi (sunt convins), nu numai pe mine. Credeţi că ne-am străduit degeaba să-i combatem pe aceşti demagogi aparţinători de antena 3, atâta amar de vreme, ca acum să ajungem să le lingem cizmele? Cum vom mai putea fi susţinătorii lui Băsescu, votându-i pe fenechii? Cum veţi mai da faţă cu Băsescu fără să vă cuprindă ruşinea, ştiind că l-aţi pus în aceeaşi oală cu Ghişe?
Eu unul nu mă voi face părtaş la o asemenea grozăvie, stimată doamnă Elena Udrea.



sursa :  Dorin Holban

1 comentarii:

Nu stiu cat mai e Diana Tusa pe acolo :)

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More