joi, 28 noiembrie 2013

DUMNEZEU SA II JUDECE

As incepe "Tanguiala" mea catre nimeni, spunand ca ultimele zile traite in tara aceasta,frumos numita Romania, au fost dea dreptul delirante! M-am oprit o "clipa si jumatate" si... m-am simtit rusinat fata de cei ce ar putea citi, din intamplare, aceste randuri. "Grig, tata, te-ai prostit rau de tot! Mai natangule, tara asta, Romania, de 24 de ani traieste "zile delirante", iar tu nu le-ai observat decat pe acestea din urma? Mai nene, te-ai prostit rau de tot"! Ce-ti este si cu constiinta aceasta! Incepe sa "miste" cand crezi ca sigur este moarta!

Si iata cum am inceput sa reiau amintirea vremurilor de dupa 1989, amintiri deloc placute, deloc linistite, putin estompate ca imagine dar parca din ce in ce mai dureroase!
Ne amintim cu durere cat de usor am inghitit hoitul comunist, parca am fi fost voinicul din poveste caruia vrajitoarea ii "pusese oala", iar el, saracul, vazu in urata satului pe Ileana Cosanzeana si o lua si de nevasta!
Nu am inteles niciuna din manevrele anului 1991 facute de maria sa Iliescu si gasca lui.
L-am aplaudat ca nebunii si l-am inscaunat in 1992, in Duminica Orbului.
Nu am inteles cum maria sa creia un Stat roman si-l infesta cu oamenii vechiului regim de parca aveam orbul gainilor! Un Stat cu o Constitutie pe masura sa, pentru statura sa si pentru protectia sa!

Odata rezolvate, gasca a trecut la treaba, la treaba impartirii averii tarii, fie industrie, fie agricultura, fie finante! Prostilor li s-au lasat rulmentii, panzele de bomfaier si farfuriile de portelan, de, sa mai scoata si ei o paine de pe la turci, unguri, sarbi.
Desteptii, gasca cea isteata, fie PSD-isti, fie PNL-isti, si-au dat mana pe sub masa chiar daca la vedere isi puneau "sula in coasta"! Si-au impartit cu darnicie si prietenie tot caimacul tarii, iar noi ca prostii, faceam pe "golanii" in Piata Universitatii!

Culmea "datului mainii pe sub masa" s-a petrecut in anii 2006-2008 cand, intr-o ordine putin inversata, PNL "o pune" din nou cu PSD si impart cam tot ce mai scapase de valoare, din mainile primei coalitii, petrol, ASIROM.
De un an si jumatate, aceeasi coalizare total "contra naturii", PNL-PSD, uluieste pe toata lumea dar nu intratat de mult ca aceasta sa nu ajunga la putere, "munceste" acum din greu, nu sa darame economia, nu, caci aceasta nici nu mai exista, ci insasi ideea de Stat democratic, si asa un Stat democratic fantoma!
Cei mai multi ne intrebam ca prostii: CUM DE ESTE POSIBIL?
Ei, uite asa ca prostul spun si eu : NU STIU, DLE!
Si pana la urma cum sa pot explica aceasta, eu prostul?
Cum sa pot eu explica ce metamorfoza s-a petrecut cu un PNL antonescian sa ajunga sa se stranga in brate cu un clan mafioto-comunist al lui Iliescu si Nastase?
Ma vedeti pe mine un asa mare destept? Fiti linistiti ca nu sunt!

Dar oricat de fraier as fi, un lucru am inteles: LA FURAT, HOTII NU ISI SCOT OCHII CI ISI IMPART PRADA!
S iata cum zilele nu sunt delirante: asa au fost intotdeauna, doar noi nu am inteles!
Cum pot intelege altfel vazand acuzatorii dand mana cu acuzatii?
Dar sa speram ca "oala cu vraji" va fi sparta si noi romanii vom vedea realitatea: hidosenia numita USL!

DUMNEZEU SA II JUDECE ca noi nu l-am putut judeca nici pe Iliescu!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More