marți, 12 noiembrie 2013

Gânduri de seară.........



Sunt munţi între mine şi tine
Şi ceaţă, şi tulbure câmp.
Plantaţii de cumpeni absurde
Şi dansuri greoaie de plumb.

Şi chiar de n-ar fi toate-acestea
Noi tot nu am fi fericiţi.
Zadarnic uzezi telegraful
Şi semnele dulci îmi trimiţi.


Că sunt între tine şi mine
Nu numai toţi munţii, cum nu.
Ci eu mă opun ţie însuţi
Şi eşti împotrivă şi tu.

Pierdută la marginea toamnei
Abia mai tresar în ecou.
Veni-vor adânc să mă-ngroape
Ninsorile anului nou.

Sunt munţi între mine şi tine
Şi cred că nu-i cale-napoi.
Iubite, între tine şi mine,
Rămânem de-a pururea noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More