sâmbătă, 2 noiembrie 2013

mă-Tusa , unchiul Moisescu , nasul Chiliman si seniorul Coposu abătut , trist ... dreapta incognito

Facem orice ca să ajungem la putere. Ce partide noi curate ? Ce partide fără traseistă ? Despre ce vorbiţi voi cetăţenilor ? Nu ştiţi voi. Politica este ca şi prostituţia cea mai veche meserie din lume. Voi doar alegeţi-ne, ştim noi ce să facem mai apoi . Sex, bani şi putere asta înseamnă să fi politician. Aşa că iată azi dreapta somptuos la "Opera "îşi expune piesa şi îşi consolidează "alianţă de sânge " (la opera ştiţi ei sunt mai culţi) .
Iată că după toate acestea Coposu se învârte în mormânt ! Caragiale mă pune iar în ipostaza cetăţeanului turmentat şi mă pune să întreb:  "... Şi eu pe cine aleg...?

O adevărată alianţă de sânge între refuzaţii de la pnl crin şi pnţcd - ul Pavelescu . Mă întreb ce face bietul senior Coposu din mormânt. Refuzată la butoanele pnl crin intra vicepreşedintele pnţcd. Ei da dacă psd are reţeaua " R. Negoita " (ştiţi despre ce vorbesc), de ce nu ar avea şi dreapta DA o matroană. Păi mă - Tuşa este obişnuită a sparge casnicii din interes. Păi siti nu este cea care l-a luat pe I. Buble desigur lucra la antene (vă amintiţi nu a făcut un videoclip cu ceva oral în care era protagonista A. Birchal), madmusele Tuşa avea nevoie de propagandă televizată. Ei na şi voi şi unde putea să o facă cel mai bine?; decât la televiziunile de spălat creiere pe Latrine. Zis şi făcut mă -Tusa este vicepreşedintele unui partid istoric PNŢCD are un " sexru de onoare ".

Acum că am rezolvat partea indecenta ştiţi voi aia cu sexul... trebuie şi fonduri şi aparat de produs bani. Aşa că îl luăm pe unchiul Moisescu şi nasul Chiliman.

Desigur " Vlad " (el spune că nu e Moisescu) ăla ce a părăsit penaliada crin după apariţia stenogramelor în care spunea: " Vlad: Dacă nu cumva e bine să fugim din acest grup infracţional organizat! Pe bune!...: Victore, hai să vedem dacă nu ne dăm demisia de tot! Pe bune!". Este bun acum aici în PNŢCD. Ce contează că el ani dea rândul a făcut parte din "grup infracţional organizat " şi se tutuiau între ei ca rudele prin "alianţă de sânge " se refugiază cică la PNŢCD... şi gata, este curat ca lacrima, nu de crin desigur.

Dacă unchi avem hai că avem nevoie şi de nas, şi hop apare Chiliman şi ne vorbeşte de morală Ştiţi "uitucul Chiliman "care prin 2005-2007 a uitat să declare nişte niscaiva bani, nişte biete miliarde. Ce contează curte de conturi? Ce contează că în acea perioadă a găsit cheltuieli nejustificate ,ei sunt stat în stat şi îşi fac cum vor afacerile din banii noştrii şi ajung putrezi de bogat. Aşa că a sosit vremea să se infiltreze în PNŢCD. La pnl crin au rămas oricum mare parte din penali care se vor alia cu pdl..

PS.: Era să uit de Maria... ei nu de acea... este Stavrositu şi vine din Constantă dela pdl, uneori îşi mai arata bikini presei în timp ce dezbate noua constituţie.

Iată că după toate acestea Coposu se învârte în mormânt ! Caragiale mă pune iar în ipostaza cetăţeanului turmentat şi mă pune să întreb:

"... Şi eu pe cine aleg...?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More