duminică, 24 noiembrie 2013

Gânduri de seară........


Îmi e teamă să calc
În această secundă,
Frumos, fără seamăn,
Ţi-este ochiul verzui.
Fără seamăn de-albastră
Mă tulbură luna,
Când flori de lavandă
În ceasornice pui.

Mi-ai spus: "Dulce femeie
Cu ochii văratici,
Vino să zbori
Peste sângele meu,
Să mă duci unde cresc
Trandafirii sălbatici,
În valea cu umbre
Visătoare mereu."


Mi-eşti sortit să-mi fii noapte
Ţi-e sortită lumina.
Doar cât picură luna
Peste valea cu flori
În secunda muritoare din zori.

Mi-ai spus: "Tristă femeie
Cu umeri de lapte,
Mi s-a dat mângâierea
Să te pot mângâia.
O să fim amintirea
Când în ceas se va pierde
Secunda aceasta
Muritoare şi grea."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More