miercuri, 6 noiembrie 2013

Gânduri de seară.........


Prin fumul de ţigară
Mă văd atunci în gară,
Stingher încercam să-ţi spun cât sunt de bun.
Acum sunt singur iară
Cu o cafea amară
În faţă,
Şi-n mintea mea te recompun şi încerc acum să-ţi spun.

Ţine tu luna în mâna ta,
Şi lasă restul în seama mea.
Ţine tu luna în mâna ta,
Eu te voi mângâia
Până când nerostit vom spune da.

Când telefonul sună,
Te-aud spunând iar "bună".
Şi brusc mă simt din nou curat,
Mă simt iar bun.
Şi văd iar începutul
Şi-ţi simt din nou sărutul,
Mă lupt cu timpul s-ajung cumva să-ţi spun.

Ţine tu luna în mâna ta,
Şi lasă restul în seama mea.
Ţine tu luna în mâna ta,
Eu te voi mângâia
Până când nerostit vom spune da.

Ştiu că nu mă aseamăn
Cu sufletul tău geamăn.
Ştiu că nu-ţi pot oferi întregul "a iubi".
Mă simt străin şi totuşi
În înfloriri de lotuşi,
În mintea mea te recompun şi încerc acum să-ţi spun.

Eu te voi mângâia
Până când nerostit vom spune da.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More