joi, 21 noiembrie 2013

Gânduri de seară..............


........şi ce dacă nu îţi voi mai săruta buzele din nou
şi nu voi mai simţi atingerea îmbrăţişării tale dulci?
cum aş putea să merg înainte?
fără tine nu îmi găsesc nicăieri locul.
într-o zi dragostea te va aduce din nou la mine,
dar până atunci, voi avea o inimă goală,
aşa că va trebui doar să cred,
că undeva acolo, tu te gândeşti la mine.
până în ziua când te voi lăsa să pleci,
până când ne vom saluta din nou,
nu ne vom spune adio.......

până când te voi revedea,
voi fi aici, amintindu-mi ori de câte ori,
şi dacă timpul este de partea noastră,
nu vor mai fi lacrimi vărsate pe drum.
este un lucru pe care nu-l pot nega,
nu ne luăm adio..........
poate crezi că sunt destul de puternică să rezist
şi să mă ridic când ploaia cade,
dar e atât de greu să fii tare
când cineva ţi-a lipsit aşa de mult.
sunt sigură că e doar o chestiune de timp
dar durează şi nu pot să rezist,
aşa că nu vei încerca cât poţi tu de tare
să îmi refaci din nou inima zdrobită?
până când te voi lăsa să pleci,
până când ne vom saluta din nou,
nu ne vom lua adio..............
până când te voi revedea,
voi fi aici amintindu-mi ori de câte ori,
şi dacă timpul e de partea noastră,
nu vor mai fi lacrimi vărsate pe drum.
este un lucru pe care nu-l pot nega,
nu ne luăm adio,
nu ne luam rămas bun.........
până în ziua când te voi lăsa,
până când ne vom saluta din nou,
nu ne luăm adio........
până când te voi revedea,
voi fi aici amintindu-mi ori de câte ori,
şi dacă timpul e de partea noastră,
nu vor mai fi lacrimi vărsate pe drum,
şi nu pot să neg,
nu ne luam adïo.............

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More