luni, 16 septembrie 2013

Bagă -ţi minţile în cap.............




Nu sunt nebun
Asta ţi-o spun
Nu mă minţi
Nu m-amăgi

În camera stau şi mă uit la TV
Caut ceva, din păcate nu e
Aprind o ţigară şi o sting imediat,
Stresul îmi macină creieru-n cap
Creieru-n cap, creieru-n cap.


Deschid radioul să ascult ceva bun
Dance şi manele, asta-i totul, vă spun
Îmi iau un ziar şi privesc peste foi
Politica, sex, totul e un gunoi
E un gunoi, e un gunoi.

Nu sunt nebun
Asta ţi-o spun
Nu mă minţi
Nu m-amăgi

Ştiri deprimante, toate dările cresc, cresc
Lumina, telefonul, gazul, apa scumpesc
Îmi vine să strig: Dracu să vă ia!
Mai lăsaţi-mă în pace în nebunia mea.

Încerc să mă culc mai devreme, nu pot.
Îmi vâjâie capul, minciuni peste tot.
Lumea îmi spune: Eşti puţin cam nebun!
Doctoru-mi scrie reţete duium.

Îmi iau o jumate şi mă-ntind pe canapea
Stau liniştit şi beau în camera mea.
O voce îmi spune: Bagă-ţi minţile-n cap!
Bagă-ţi minţile-n cap, în cap, în cap, în cap...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More