vineri, 20 septembrie 2013

DOMNULE VICTOR VIOREL PONTA,

Indraznesc la ceas de seara a zilei in care ati implinit si sarbatorit 41 de ani, indraznesc zic eu, sa va felicit pentru ca ati facut "fericiti"4,5 mil de "fani". Dar mai indraznesc sa va mai spun dle Victor Viorel Ponta, ca IN FIECARE ZI faceti nefericiti alti 10-12 mil de oameni care "pacatuiesc" prin a nu fi fanii dumneavoastra!
 Ma intreb si eu,dle Victor Viorel Ponta, cum un om inteligent ca dv poate iubi un numar relativ mare de oameni,dar poate in aceeasi masura, sa urasca un numar si mai mare de suflete? Din cate stiu eu, stimate domn, dintr-un izvor nu poate tasni decat un fel de apa si nu doua : ori apa potabila, ori nepotabila si nicicum amandoua! Sau poate ca domnia voastra a reusit sa faca o minune?

Ce semn deosebit pe frunte poarta cei ce v-au votat spre deosebire de cei ce nu v-au dorit? Cum va simtiti dv stiind ca majoritatea "fanilor"sunt oameni modesti (demni de respect,altfel) fata de cei si mai multi,oameni gospodari,oameni inteligenti care nu v-au dorit? Si daca i-ati iubit asa de mult pe "fanii"dv, pentru care va "sacrificati" de 13 ani prin Palatul Victoria si prin Palatul Parlamentului, iarasi intreb si eu asa ca sa ma aflu in treaba, ce ati facut pentru ei pana la MAREA DV ANIVERSARE? Recunosc faptul ca nu vad nimic bun pentru ei cum nu vad nici pentru mine care, este adevarat, nu v-am votat, dar sunteti totusi si al meu Prim Ministru!

Privesc la semenii mei si vad ca dintre cei doi cai pe care ati venit la guvernare : ura pentru Presedintele Basescu si promisiunea unei vieti mai bune pentru "fani", a ramas numai martoaga urii pentru Presedinte. A mai ramas un an si inca putin pentru a doua "martoaga"si apoi va "muri" si aceasta, iar dl Basescu va va spune PA si dv si fanilor.V-ati gandit ca veti ramane "perpedes"dle Victor Viorel Ponta, calcand pe "maracinii"propriilor dv minciunii? Chiar nu va ingrijoreaza?

Daca intradevar nu va ingrijoreaza, atunci parca imi vine si mie a crede ca dl Ludovic Orban, si el neprietenul meu, ar pute avea mare dreptate! Cum sunt un om bun la inima, incerc sa cred ca dl Orban se inseala cand spune ca sunteti NEBUN!

INCERCATI DLE VICTOR VIOREL PONTA SI FITI SI DV UN EROU,poate veti ajunge pe un soclu, macar al pocaintei daca nu al ONOAREI!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More