vineri, 27 septembrie 2013

POVESTI DE SEARA

Numai ce bine ma "insurubasem"si eu pe NET ca si aud o voce arhicunoscuta care ma indemna "bland" sa mai las naibii "porcaria"si sa duc ceva pana la fiica-mea! Ca un fost bun si ascultator de ordine, am luat sacosa cu merindele de seara si plecai s-o fac si pe asta. Ca si acum cine ma puse sa ma mut cu "cocioba"langa ea? Dar asta este, cand te mananca in ... cot te scarpini in talpi!

Ajuns in intersectie ma pusei pe asteptat pentru ca tocmai ratasem verdele, dar nu-ş cum imi veni asa un miros de tamaie de mai sa stranut! Mai nene,imi zic eu, n-am mai vazut asa tamaie sa miroasa de la biserica pana in intersectie, biserica fiind ca la 15o de metrii mai departe! M-am dumirit insa repede pentru ca pe la noi prin Bucale, cum zice Sabin Gherman, la orice intersectie mai de vaza sunt si cel putin doua florarii "termopanate" a caror firme te fac sa razi si sa uiti multe din necazurile zilei! La cea din spatele meu, la nici doi metrii de bordura, o tiganca tanara si nurlie dadea roata cocioabei cu flori, facand cuvenitele rotocoale de fum tamaios si aruncand si cate o cruce din cand in cand!

Cum fata nu imi este necunoscuta, ca doar de la ea cumpar cand nu am scapare, o intreb zambind : "ce faci mai fata,ce-ti veni? Sa nu intri cu tamaia inauntru ca iti miros florile "a mort"! "Ei pe dracu coane, dau numai pe afara ca poate fug dracii astia de la Primarie, care de doua zile m-au stors mai rau ca pe lamaie"! Facand pe prostul o rugai sa ma lamureasca, cu care ocazie am mai rata un verde, ca zic eu,nu inteleg. "Coane, astia au doua zile la doua saptamani cand vin la muls: in prima zi ma mulg pentru ai mari iar a doua zi,pentru ei"!

Mai ca te apuca "plansul" gandindu-te ca fatuca s-ar putea sa ramana fara gologani si, ma gandeam eu, cu ce sa-si termine de ridicat turnuletele castelului? Dar ma gandeam ca si "primariasii" au nevoie sa-si termine si ei vilutele, ca de, le cresc si lor repede copilasii! Cum sa o ierte ei pe tigancusa? Ca doar o iertara, ca pe toate celelalte, de "improprietarirea" cu casa de marcat fiscalizata! Prietenii stiu de ce!

 Si uite asa ma gandeam ca in fata atator griji ale altora, florari si "primariasi", ma gasesc eu, te gasesti tu romanule sarac, ne gasim noi, fraierii care fugim in martie sa ne platim impozitele pentru a nu fi penalizati! Ca sa aiba smecherii de unde sa mai puna ceva bani negrii pentru batraneti "albe"!

DE CE SUNTEM NOI ASA DE FRAIERI? SI PANA CAND?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More