duminică, 15 septembrie 2013

Gânduri de seară............



Fericirea are chipul tău
Luminat de dragoste mereu.
Ochii mi-au dăruit
Cerul lor infinit
Pentru inima mea.

Fericirea are chipul tău
Şi-n privirea ta voi sta mereu.
Fericită să fiu
Că iubirea o ştiu
Împlinind viaţa mea.

Am vrea să fim adeseori
Preafericiţi, nemuritori,
Şi veşnicia chiar în dar s-o primim.
M-am întrebat deschis şi eu,
Ce-i fericirea, dragul meu,
Şi mi-am dorit mereu
Amândoi s-o ştim.

Fericirea are chipul tău.
Luminat de dragoste mereu,
Ochii mi-au dăruit
Cerul lor infinit
Pentru inima mea.



Dorim cu toţi de atâtea ori,
Chemarea dragostei de flori.
Un vis mereu curtat, de îndrăgostiţi.
Şi nu vedem chiar lângă noi,
Destinul prins în patru foi,
Şi încercam visând
Să fim fericiţi.

Fericirea are chipul tău
Şi-n privirea ta voi sta mereu
Fericită să fiu
Că iubirea o ştiu
Împlinind vïata mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More