duminică, 10 noiembrie 2013

Gânduri de seară............



Tu eşti azi la început, ai un drum de mers
eu am ajuns la ultimul meu vers.
pentru mine e toamnă azi,
pentru tine primăvară,
iar eu dansând m-apropii de final.

Eu nu te-ntreb când vei veni
şi nu te-ntreb când pleci,
deşi în lipsa ta, sunt zilele reci.

Chiar de simt că între noi mai e de spus ceva
te las să faci ce vrei cu viaţa ta.

Nu te opresc, te las să spui
ce doreşti, ce simţi,
şi atunci te rog încercă să nu minţi.
Ţi-am dat sufletul întreg,
anotimp după anotimp şi n-am cerut,
n-am vrut nimic în schimb.



Eu nu te-ntreb când vei veni,
şi nu te-ntreb când pleci,
deşi în lipsa ta sunt zilele reci.

Chiar de simt că între noi mai e de spus ceva,
Te las să faci ce vrei cu viaţa ta.

Eu nu te-ntreb când vei veni
şi nu te-ntreb când pleci
deşi în lipsa ta sunt zilele reci.

Chiar de simt că între noi mai e de spus ceva
Te las să faci ce vrei... cu viaţa ta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More