joi, 1 august 2013

Degeaba !


Degeaba



Cât de repede s-au dus
 Anii ăştia ce trecură
 Numai am văzut că nu-s
 Şi-am îmbătrânit în ură
 Ochii ni s-au micşorat
 Buzele se subţiară
 Fiii ni s-au cocoşat
 Şi-au plecat scârbiţi din ţară.

 Degeaba, pentru noi luminile s-au stins
 Degeaba în mijlocul verii noastre-a nins
 Degeaba ne-au secat fîntînile şi plîng
 Degeaba păsările gureşe din crîng


Doamne, cât am mai crezut
Că ne ţii candela aprinsă!
Şi noi tot ca la-nceput
În genunchi, cu mâna-ntinsă
Milogindu-ne mereu
Aşteptăm pe scurtătură
Ocolind drumul cel greu
Să ne pice para-n gură.


Cum ne mai vedeam zburând
Vulturi albi, feriţi de rele
Cei aleşi, cei scoşi din rând
Râd luceferi printre stele
Dar sântem cum am rămas
De când ne-am vândut norocul
Orbi de orbi, fără de glas
Căutându-ne iar locul.



Degeaba, pentru noi luminile s-au stins
Degeaba în mijlocul verii noastre-a nins
Degeaba.  (Tudor Gheorghe)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More