marți, 29 octombrie 2013

Gânduri de seară............



Şi totuşi e stare de veghe
Şi totuşi murim repetat
Şi totuşi mai cred în pereche
Şi totuşi ceva s-a-ntâmplat
Pretenţii nici n-am de la lume
În pat întuneric şi tu
Intrăm în amor fără nume
Fiorul ca fulger căzu.

Şi totuşi există iubire
Şi totuşi există blestem,
Dau lumii, dau lumii de ştire
Iubesc, am curaj şi mă tem.

Reţele pe căi au căzut
Un mare pustiu necuprins e
Trezeşte-le tu cu-un sărut
Afară roiesc întunerici
Aici suntem noi luminoşi
Se ceartă-ntre ele Biserici
Făcându-şi acelaşi reproş.

Şi totuşi există iubire
Şi totuşi există blestem,
Dau lumii, dau lumii de ştire
Iubesc, am curaj şi mă tem.

Genunchii mi-i plec pe podele
Păcatul mă sprijin de cer
Tu eşti în puterile mele
Deşi inchiziţii te cer
Ce spun se aude aiurea
Mă-ntorc la silaba dintâi
Prăvăl peste tine pădurea
Adio, adică rămâi.

Şi totuşi există iubire
Şi totuşi există blestem,
Dau lumii, dau lumii de ştire
Iubesc, am curaj şï mă tem.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More