luni, 14 octombrie 2013

Gânduri de seară................



Nu-ţi imaginezi ce mult mi-ai lipsit
Nu m-ai căutat prin lume, sau nu m-ai găsit
Îmi doream să te ating, alergam să te prind,
De mână.

Dacă timpul nu a trecut îndeajuns de mult
Să mă iei în braţe, să-mi spui că nu te-am pierdut,
Şi să ne ascundem de ploi să nu ne găsească iar goi
Împreună.

Cât aş vrea să mă iei de mână
Cât aş vrea să fugim împreună
Să zburăm spre niciunde, departe de lume
Doar noi doi.

Străzile pe care tot merg, mă ascund sau mă pierd,
Nu mai sunt la fel de pustii, atunci când mă chemi.
De mă vei iubi până-n zori, am să-ţi dau aripi să zblori,
Lângă mine.




Visele să fie-n culori,
Soarele să iasă din nori,
Să ne-alinte-n zori.
Tu să fii cu mine
Vreau să mă trezesc lângă tine.

Mă privesc în ochii tăi, şi ştiu tot ce simt.
Şi nu ai nevoie de timp ca să ştii că nu mint.
Am visat pentru noi, că eram departe de ploi,
Împreună.

Cât aş vrea să mă iei de mână
Cât aş vrea să fugim împreună,
Să zburăm spre niciunde, departe de lume,
Doar noi doi.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More