vineri, 11 octombrie 2013

Gânduri de seară...............



Lacrimă din soare plină de culoare,
Zâmbet de lumină sufletul mi-alină.
Caut primăvara care vine întâia oară
Ai adus cu tine dimineţi senine.
Pentru tine, să ştii număr noapte şi zi

De şapte ori în şase seri
Prin vise îmi cutreieri
Din cinci poveşti în patru eşti
Şi-mi spui că mă iubeşti.
Din trei lumini doi ochi senini
Sunt ochii tăi iubito.
Unul este gândul care m-a făcut să cânt
Pentru tine…
Pentru tine să ştii, număr noapte şi zi.


Stea târzie-n noapte, gânduri fără şoapte.
Soare ascuns în mare, unde eşti tu oare ?
Fiecare clipă care trece fără tine,
Mă cuprinde dorul zilelor senine.
Pentru tine să ştii, număr noapte şi zi...

De şapte ori în şase seri
Prin vise îmi cutreieri
Din cinci povesti în patru eşti
Şi-mi spui că mă iubeşti.
Din trei lumini doi ochi senini
Sunt ochii tăi iubito,
Unul este gândul care m-a făcut să cânt.


De şapte ori în şase seri
Prin vise îmi cutreieri
Din cinci povesti în patru eşti
Şi-mi spui că mă iubeşti.
Din trei lumini doi ochi senini
Sunt ochii tăi iubito.
Unul este gândul care m-a făcut să cânt
Pentru tine…
Pentru tine…să ştii, număr noapte şi zi
Pentru tïne......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More