vineri, 18 octombrie 2013

Gânduri de seară...........



Când clipa îţi va fi mai grea
Când dorul îţi va fi vecin,
Recheamă-mă şi-am să revin
La fel ca ieri iubirea mea.

Şi am să uit că m-ai uitat
În anii primei tinereţi,
Şi am să uit că doar tristeţi
Mi-ai dăruit când ai plecat.

Am să mă-ntorc şi-am să mă mint
Că am visat un vis urât
Şi-ţi voi sări ca ieri de gât
Uitând că-n păr, am azi argint.

Am să mă-ntorc şi am să-ţi spun
Că dincolo de vechi dureri,
Trăiesc şi azi din tot ce ieri
Iubeam în tine drag şi bun.

Atât te rog, iubirea mea
Recheamă-mă şi-am să revin,
În calea ta ca un senin
Când clipa îţi va fi mai grea.

Am să mă-ntorc şi-am să mă mint
Că am visat un vis urât,
Şi-ţi voi sări ca ieri de gât
Uitând că-n păr, am azi argint

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More