sâmbătă, 26 octombrie 2013

Gânduri de seară...........


Focul vânăt e gonit de vânt,
Zările-au uitat să mă mai doară.
De iubire întâia oară cânt,
La scandal renunţ întâia oară.

Am fost crâng părăginit pe loc,
La femei şi vodcă dau năvală.
Nu-mi mai place azi să beau, să joc,
Să-mi pierd viaţa fără socoteală.

Tu mers gingaş, tu surâsul meu,
Dac-ai şti cu inima-i pustie,
Cum poate iubi un derbedeu
Şi cât poate de supus să-ţi fie.

Cârciumile le-aş uita pe veci,
N-aş mai şti nici versul ce înseamnă.
De-aş atinge a tale braţe reci
Şi-al tău păr ca floarea cea de toamnă.

Veşnic te-aş urma pe acest pământ
Depărtarea  mi-ar părea uşoară.
De iubire întâia oară cânt
La scandal renunţ întâia oară.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More